اخبار داغ

بسیج ، طلایه دار مجاهدت و میدان داری

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در موضوعات دفاع از انقلاب اسلامی طلایه دار مجاهدت و میدان داری است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سرهنگ پاسدار مقداد فرمانی دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در ایام سومین سال ابلاغ سند بیانیه گام دوم انقلاب هستیم و بسیج نیز […]

اشتراک گذاری
02 اسفند 1400
106 بازدید
کد مطلب : 142388

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در موضوعات دفاع از انقلاب اسلامی طلایه دار مجاهدت و میدان داری است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سرهنگ پاسدار مقداد فرمانی دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در ایام سومین سال ابلاغ سند بیانیه گام دوم انقلاب هستیم و بسیج نیز مثل همیشه در موضوعات دفاع از انقلاب اسلامی طلایه دار مجاهدت و میدان داری است.

سرهنگ پاسدار مقداد فرمانی با اشاره به این که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب ، سند راهبردی اعتلای بسیج در اسفند ماه سال ۹۹ ابلاغ شد بیان کرد : یکی از اهدافی که اکنون جهت حضور در سپاه های استانی داریم این است که بتوانیم گفتمان سازی و استقرار سند را در سپاه های استان بسنجیم تا از ابتدای سال ۱۴۰۱ آن را پیاده سازی کنیم و بتوانیم بسیج گام دوم انقلاب اسلامی را داشته باشیم .

وی افزود : اشراف کلی ریاست سازمان بسیج بر اساس آن چیزی که در سند راهبردی اعتلای بسیج ابلاغ شده و در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز آمده است ، نظارت و رصد دائمی بر کارها و جهت گیری های بسیج در حوزه و چهارچوب سند راهبردی اعتلای بسیج و منویات حضرت آقا را در راستای گفتمان سازی عطر ولایت برعهده دارد .

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین گفت : انشالله ما بتوانیم فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را در بدنه بسیج تبیین کنیم .

سرهنگ پاسدار مقداد فرمانی عنوان کرد : برنامه دو روزه ای که برای نظارت و سرکشی از زحمات و مجاهدت های بسیجیان سپاه استان پیش بینی کرده ایم با حضور فرمانده سپاه استان ، معاونین ستادی، فرماندهان نواحی مقاومت ، فرماندهان حوزه های مقاومت و بسیجیان مجاهد و انقلابی انجام خواهد شد تا گفتمان سند را همانطور که در استان زحمت کشیده شده است ما نیز به نوبه خودمان تبیین کنیم.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۲۰۲۰۰۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *