اخبار داغ

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌هایی اجرایی ۱۴۰۰ در امروز ۲۷ بهمن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ثبت‌نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌هایی اجرایی از امروز ۲۷بهمن ‌۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و تا یک هفته (۲ اسفند) ادامه خواهد داشت. طبق این اطلاعیه آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش روز ۱۶ اردیبهشت و رشته‌های شغلی سایر دستگاهها در روز ۳۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد […]

اشتراک گذاری
27 بهمن 1400
183 بازدید
کد مطلب : 142315

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز ثبت‌نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌هایی اجرایی از امروز ۲۷بهمن ‌۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و تا یک هفته (۲ اسفند) ادامه خواهد داشت.

طبق این اطلاعیه آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش روز ۱۶ اردیبهشت و رشته‌های شغلی سایر دستگاهها در روز ۳۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به ‌اطلاع‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ‌می‌رساند که ثبت‌نام از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ پایان می‌پذیرد؛ لذا متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون ثبت‌نام نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

ضمناً آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و رشته‌های شغلی سایر دستگاهها در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ برگزار خواهد شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

کدخبر: ۱۴۰۰۷۰۲۱۱۲۷۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *