اخبار داغ

اولین مسابقات آزاد مهارت در خوزستان

آئین اختتامیه و تجلیل از نخبگان مهارتی فناوری خودرو در شهرستان باغملک برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از اوربه نیوز، با حضور مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان خوزستان و هیات همراه ، مسئولین شهرستان ، علاقه مندان به علم فناوری خودرو ، شرکت کنندگان سراسر کشور […]

اشتراک گذاری
26 بهمن 1400
73 بازدید
کد مطلب : 142307

آئین اختتامیه و تجلیل از نخبگان مهارتی فناوری خودرو در شهرستان باغملک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از اوربه نیوز، با حضور مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان خوزستان و هیات همراه ، مسئولین شهرستان ، علاقه مندان به علم فناوری خودرو ، شرکت کنندگان سراسر کشور ، اصحاب رسانه و….. اختتامیه اولین مسابقات آزاد مهارت در خوزستان ، شهرستان باغملک برگزار شد.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان خوزستان در این اختتامیه ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برپایی این مسابقات و تبریک روز پدر و توجه به این جایگاه مهم در خانواده و جامعه گفت: برگزاری این مسابقات کار بزرگی بوده است که مدیریت اجرایی آن با شهرستان باغملک بوده است و از شخصیت های بزرگی دعوت شده که همه آنها از نخبگان در بحث فناوری خودرو هستند.

عبدالنبی سواعدی افزود: آنچه که در این مسابقات به عنوان هدف اصلی بوده است ارتقای فناوری آموزشی و روش ها و تکنولوژی های مهارت و تجربه است و در این مسابقات با روش دیگری آموزش ارتقا داده شد.
وی ادامه داد: تمام کسانی که در این مسابقات شرکت کردند از طراح پروژه تا داور ، مجری و شرکت کننده همه توسعه پیدا می‌کنند و این یک رویداد و رخداد علمی و تخصصی ارزشمند محسوب می‌شود.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان با اشاره به اینکه این مسابقات به عنوان اولین دوره مسابقات آزاد اُتو مکانیک بوده است و اختتامیه آن در باغملک میباشد بیان کرد: مسابقات در سطحی بوده است که تا کنون سابقه نداشته و مهارت در این سطح سنجیده شد و شرکت کنندگان در چندین برند تخصصی و بروز حوزه خودرو از سراسر کشور مهارت داشتند که کوچکترین عضو آن ۱۱ سال سن داشته است.

وی ضمن ابراز امیدواری از بهتر برگزار کردن مسابقات در دوره های بعد یادآور شد: در استان خوزستان و در باغملک مربیان آموزشی خوبی در حوزه فناوری خودرو وجود دارد و شهرستان باغملک این ظرفیت را دارد که به قطب تخصصی آموزش اُتو مکانیک در استان خوزستان و یک دپارتمان تخصصی در بحث آموزش کشور باشد و از فرماندار ، رئیس فنی و حرفه ای و سایر ادارات برای این مسابقات و حمایت ها قدردانی میکنیم.
در ادامه کارشناس مسئول فناوری خودرو استان خوزستان افزود: این مسابقات آزاد مهارت طرح توانایی اُتو مکانیک و عیب یابی سیستماتیک بوده است که برای اولین بار در ایران به میزبانی مرکز فنی و حرفه ای شماره ۱۹ شهرستان باغملک با حضور ۱۸ نفر شرکت کننده از سراسر کشور برگزار شد.

علی کمایی خاطر نشان کرد: برای نفرات اول تا سوم که محمد رضا چهارلنگ از باغملک ، محمد حسن زنگنه از همدان و محمد حمیدی از آذربایجان غربی بودند از طریق شرکت های اسپانسر هدایایی تهیه شد که به آنها اهدا شد و سه داور این مسابقات از نخبگان فناوری خودرو از استان کرمانشاه ، استان البرز و استان فارس هستند و ۴ داور نیز از خوزستان دعوت شدند و برای مسابقات از خودروهای اروندی و بروزی که بیشتر استفاده میشوند استفاده کردیم.

وی با اشاره به اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بوده است بیان کرد: این مسابقه یک روزه بوده و در ۲۴ بهمن برگزار شد و اکنون آئین اختتامیه و تجلیل از نخبگان میباشد که از فرماندار و مدیران اداراتی که ما را حمایت کردند تقدیر و تشکر میکنیم.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۲۶۰۰۲۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *