اخبار داغ

سرعت اینترنت ایران هم‌رده افغانستان است؟

دروغ برخی رسانه‌های اصلاح‌‎طلب برای تحقیر ایران؛ سرعت اینترنت ایران هم‌رده افغانستان شده است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در آخرین به روزرسانی سایت speedtest رتبه ایران در اینترنت موبایل بین ۱۳۸ کشور جهان ۷۷ است که ۷ رده کاهش یافته است. البته رتبه ایران در این زمینه از کشورهایی مانند روسیه، برزیل، آرژانتین، […]

اشتراک گذاری
25 بهمن 1400
146 بازدید
کد مطلب : 142282

دروغ برخی رسانه‌های اصلاح‌‎طلب برای تحقیر ایران؛ سرعت اینترنت ایران هم‌رده افغانستان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در آخرین به روزرسانی سایت speedtest رتبه ایران در اینترنت موبایل بین ۱۳۸ کشور جهان ۷۷ است که ۷ رده کاهش یافته است.

البته رتبه ایران در این زمینه از کشورهایی مانند روسیه، برزیل، آرژانتین، لبنان، هند، اندونزی و تاجیکستان بالاتر است، ضمن اینکه افغانستان در رتبه ۱۳۷ در این رتبه‌بندی و در رده‌های آخر قرار دارد.

این درحالی است که برخی رسانه‌های اصلاح طلب در اقدام ضدایرانی از هر حربه‌ای حتی دروغگویی برای تحقیر جمهوری اسلامی با مقایسه آن با افغانستان استفاده می‌کنند.

وزارع‌پور، وزیر ارتباطات، در واکنش به مقایسه سرعت اینترنت ایران و افغانستان، گفت:

سرعت اینترنت همراه در ایران ۱۰۰ رتبه از افغانستان بیشتر است. متوسط سرعت اینترنت افغانستان ۱.۷ بیت است اما متوسط سرعت اینترنت همراه ما ۲۴ مگابیت برثانیه. به‌زودی سرعت اینترنت کشور افزایش می‌یابد.

کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۲۵۰۰۴۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *