اخبار داغ

بهره برداری از اولین واحد تولیدی ملزومات دارویی در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کاویانی مدیرعامل شرکت دارویی ، آرایشی و بهداشتی کاویانی در حاشیه بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از این شرکت گفت : این واحد تولیدی که محلول ضدعفونی دست و ضدعفونی بیمارستانی تولید میکند با برند اردیبهشت در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز احداث شده است […]

اشتراک گذاری
25 بهمن 1400
155 بازدید
کد مطلب : 142273

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کاویانی مدیرعامل شرکت دارویی ، آرایشی و بهداشتی کاویانی در حاشیه بازدید معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از این شرکت گفت : این واحد تولیدی که محلول ضدعفونی دست و ضدعفونی بیمارستانی تولید میکند با برند اردیبهشت در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز احداث شده است و این شرکت مجوزهای استانی تولید انواع سرم و آب مقطر را اخذ نموده و جهت صدور پروانه به سازمان غذا و داروی کشور ارسال نموده است و در صورت تامین منابع مالی ظرف مدت شش ماه به تولید خواهد رسید و مشکل استان در تامین سرم و آب مقطرحل خواهد شد.

دکتر گنجی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین در این بازدید گفت : ما به عنوان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تمامی سعی و تلاش خود را برای رفع موانع تولید و ایجاد شرایط اشتغال و کمک به شرکتها به کار خواهیم گرفت .

وی افزود یکی از کمک های ما تشکیل کارگروهی متشکل از مشاوران و اساتید دانشگاه می باشد که برای کمک به تولید و توسعه صنایع مرتبط به صاحبان صنعت مشاوره بدهند که تشکیل این کارگروه را در برنامه داریم.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه با تحسین از تیم مدیریتی و نظم و انضباط در این شرکت گفت : من امیدوار هستم با این تیم جوان ، متخصص و پایه کار که در کنار یکدیگر فعالیت دارند به زودی شاهد ایجاد طرح‌های توسعه این شرکت و موفقیت های پی در پی خواهیم بود.

این شرکت برای ۵۰ نفر از جوانان بومی استان ایجاد اشتغال کرده است که در صورت بهره برداری از واحد دارویی برای ۲۰۰ نفر دیگر اشتغال ایجاد خواهد کرد .

مدیران این مجتمع تولیدی از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مسئولان مربوطه خواستار رفع موانع تولید و تسریع در صدور مجوزها شدند.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۲۵۰۰۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *