اخبار داغ

۳۰ بهمن؛ آخرین مهلت پرداخت مالیات خانه‌های خالی

صاحبان خانه‌های خالی تا پایان بهمن ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سامانه امور مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir مالیات خود را پرداخت کنند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان بین وزارت راه و سازمان امور مالیاتی بر سر ارسال اطلاعات تکمیلی خانه‌های خالی بر اساس قانون جدید، حدود […]

اشتراک گذاری
24 بهمن 1400
90 بازدید
کد مطلب : 142478

صاحبان خانه‌های خالی تا پایان بهمن ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سامانه امور مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir مالیات خود را پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان بین وزارت راه و سازمان امور مالیاتی بر سر ارسال اطلاعات تکمیلی خانه‌های خالی بر اساس قانون جدید، حدود یک پنجم از ۲.۵ میلیون خانه خالی بر اساس آمار رسمی، برای اخذ مالیات از سوی وزارت راه شناسایی و اعلام شد. 

به گفته جهانگیر رحیمی، سرپرست دفتر طراحی فرآیند‌های مالیاتی، تا کنون ۵۶۸ هزار و ۹۴۷ مورد خانه خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات معرفی شده که حدود ۵۸ درصد از این خانه‌ها در تهران قرار دارد.  

بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، صاحبان خانه هالی خالی برای پرداخت مالیات به سایت my.tax.gov.ir مراجعه کنند؛ پرداخت نکردن مالیات در موعد مقرر، جریمه به همراه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۲۲۱۱۱۴۰۰۱۱

مهندس مسعود خدارحمی

خبرنگار و عضو خانه مطبوعات خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *