اخبار داغ

راحت‌ترین راه خرید ظروف یکبار مصرف برای مجالس بزرگ

یکی از مهم‌ترین نیازهایی که شما در هنگام برگزاری مجالس بزرگ و یا مهمانی‌ها با آن مواجه هستید، فارغ از این که در چه موقعیتی قرار است انجام شود خرید ظرف یک‌بارمصرف خواهد بود. این ظرف‌ها در بازار ایران تحت کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها از برندهای معتبر بوده و تعدادی نیز توسط […]

اشتراک گذاری
22 بهمن 1400
124 بازدید
کد مطلب : 142172

یکی از مهم‌ترین نیازهایی که شما در هنگام برگزاری مجالس بزرگ و یا مهمانی‌ها با آن مواجه هستید، فارغ از این که در چه موقعیتی قرار است انجام شود خرید ظرف یک‌بارمصرف خواهد بود. این ظرف‌ها در بازار ایران تحت کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها از برندهای معتبر بوده و تعدادی نیز توسط شرکت‌هایی ساخته شده‌اند که حتی یک بسته‌بندی مناسب برای این کالا ترتیب ندیده‌اند. درصورتی‌که قصد انتخاب و خرید ظروف یک‌بارمصرف برای مجالس بزرگ را دارید. لازم است به چند نکته حیاتی و کلیدی توجه داشته باشید. اول این که معمولاً فروشندگان در زمان خرید عمده شما باید تخفیفاتی را روی فاکتور نهایی اعمال کنند. به طبع خرید در حجم بالا چنین امکانی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

از طرفی روی مسئله کیفیت توجه ویژه‌ای داشته باشید. در ادامه راه‌هایی را نیز به شما شرح می‌دهیم که با پیروی از آن‌ها می‌توانید راحت‌تر خرید کنید. نخستین سؤال این است که ظرف را برای چه نوع مواد غذایی نیاز خواهید داشت؟ آیا قصدتان خرید عمده و تعداد بالا است؟ کیفیت برایتان تا چه حد مهم است؟

خرید و سفارش اینترنتی ظرف یک‌بارمصرف

در زمان خرید ظروف یکبار مصرف، فارغ از این که محصولات پلاستیکی یا نایلونی است یا ظرف و لوازم مصرفی کافی‌شاپ، حتماً به اطلاعات مندرج روی بسته‌بندی، مقاومت دمایی و همین‌طور جنس و متریال ساخت توجه داشته باشید. درصورتی‌که زیر ظرف‌های یک‌بارمصرف علامت PVC وجود داشته باشد. باید بدانید که بر اساس دستور سازمان وزارت بهداشت استفاده از آن ممنوع بوده و روی برخی از ظروف نیز دمای آن‌ها درون یک مثلث درج شده است.

مثلاً اگر قصد سرو چای، نوشیدنی‌های گرم و… را دارید بهتر است به سراغ نمونه‌هایی بروید که مقاومت دمایی خوبی دارند. ضمن این که اغلب افراد وقتی قصد خرید ظروف یک‌بارمصرف را دارند به سراغ فروشگاه‌های سطح شهر می‌روند که معمولاً قیمت فروش آن‌ها تفاوت زیادی را خرید تکی نخواهد داشت.

اما در مقابل امروزه وب‌سایت‌هایی راه‌اندازی شده‌اند که هم قیمت دقیق خرید محصولات را در دسترس شما قرار می‌دهند. هم اگر قصد خرید برای سازمان‌ها، ارگان‌ها و ادارات را دارید یا مسئول خرید و بازرگانی یک مجتمع تجاری و… هستید تخفیفات ویژه‌ای را روی خرید شما اعمال کرده و به شما فاکتور فروش با مهر رسمی مجموعه ارائه می‌دهند.

راهنمای خرید ظرف یک‌بارمصرف برای شرکت‌ها

امروزه برای این که بتوان کارخانه‌های معتبر را از برندهای نامعتبر تشخیص داد می‌توان پروانه ساخت و مجوزهای بهداشتی آن را بررسی نمود. در واقع بهتر است پیش‌ازاین که ظرف‌ها را خریداری و سفارش دهید از شرکت فروشنده و بازرگانی مربوط به آن در مورد اسم برند، حوزه تولیدی و همین‌طور استانداردهای به کار گرفته و مجوزهای تولید سؤال کنید. اغلب کسانی که قصد خرید این ظروف را دارند به دنبال تهیه عمده بوده و تخفیف برایشان مسئله کلیدی و مهمی است. اما به اطلاعات روی بسته‌بندی‌ها، نوع بسته‌بندی‌ها و دیگر موارد بی‌توجه هستند.

توجه کنید که روی بسته‌بندی‌ها، علامت‌هایی مانند تفاوت از نوع مواد به کار گرفته و پلیمر، شرایط تحمل حرارت، شماره پروانه ساخت، چرخش مثلث‌های حک شده روی بدنه ظرف که لازم است در جهت عقربه‌های ساعت باشد نشان می‌دهد که ظروف را می‌توان بازیافت نموده و از نظر سطح کیفی در شرایط ایده آلی هستند. بعلاوه این که از فروشنده بخواهید محصولات را با بسته‌بندی باکیفیت و وکیوم شده به دست شما برساند. به‌هرحال قصد استفاده از این ظروف برای پخش نمودن اغذیه را خواهید داشت و اگر بهداشتی بسته‌بندی نشده باشند شما را دچار مشکل می‌کنند.

سفارش آنلاین و مستقیم ظرف یکبار مصرف

مجموعه بازرگانی و عمده‌فروشی رز گل در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فروش در زمینه عرضه انواع ظروف یک‌بارمصرف به‌صورت عمده بیش از ۱۰ کارتن است. امکان ارسال کالاها به مناطق ۲۲ گانه استان تهران توسط بخش حمل‌ونقل این مجموعه وجود داد و از طرفی اگر خریدار خارج از استان و شهرستان هستید. در این مورد نگرانی نداشته باشید محصول با باربری‌های رسمی و معتبر به مقصدی که شما مایل هستید ارسال می‌شود و همین‌طور می‌توانید خودتان این بازرگانی را انتخاب کنید.

ضمن این که امکان خرید برای سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی به‌صورت رسمی با ارائه فاکتور و مهر وجود دارد. ضمن این که گواهی ارزش‌افزوده نیز روی فرم فروش درج و برای مشتری به مقصدی که می‌خواهد ارسال خواهد شد. می‌تواند فاکتور دیجیتال نیز از خرید هر محصول دریافت کند. ضمن این که ارسال بارها و تحویل آن‌ها نیز به‌صورت روزانه محاسبه می‌شود و این مجموعه در هر روز از سال تخفیفات ویژه‌ای را برای عرضه محصولات در نظر گرفته است.

به دنبال فروشنده‌ای باشید که به شما در خصوص خریدی که انجام می‌دهید توضیحات لازم را ارائه داده و همه چیز در مورد نحوه کار و جنسی که به دست شما می‌رسانند شفاف و دقیق باشد. در فاکتور نیز مدل دقیق و نام برند ظرف‌های یک‌بارمصرف درج شده باشد. از طرفی برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد که وقتی قرار است چند کارتن را تهیه کنید در نهایت روی قیمت ظرف یک‌بارمصرف تخفیف خوبی اعمال گردد.

خرید لوازم مصرفی و ظروف به‌صورت عمده

معمولاً روش‌هایی برای تشخیص کیفیت ظروف وجود دارد که در مورد محصولات عرضه شده توسط عمده‌فروشی رز گل نیز قابل‌بررسی است. اگر ظرف‌های یک‌بارمصرف باکیفیت را به سمت نور بگیرید حالت رگه و اشکالی بافت مانند درون آن مشاهده نمی‌شود. ظرف‌ها بوی خاصی ندارند و همین‌طور رنگشان در اثر استفاده بلافاصله تغییر نمی‌کند و یا این که در یک بسته‌بندی چند ظرف با یکدیگر تفاوت ندارند. برعکس تمامی ظرف‌ها باید کیفیت یکدست داشته باشند و درون آن‌ها باتوجه‌به وکیومی که انجام شده کاملاً تمیز باشد.

شرکت‌هایی که مجوزهای رسمی را در زمینه عرضه این‌گونه محصولات دریافت کرده‌اند، با استفاده از سیستم‌های مکانیزه این ظروف را تولید کرده و در نهایت با بالاترین کیفیت بسته‌بندی می‌نمایند. ضمن این که این ظروف باید ضمن رعایت استانداردهای ایران، قابل بازیافت بوده و تحت استانداردهای جهانی تحمل دمای خاص و همین‌طور مواد خوراکی را داشته باشند. احتمالاً دیده‌اید که برخی ظروف با استفاده از متریالی خاص طراحی شده‌اند و فروشندگان اذعان دارند که آن‌ها را باید فقط برای مواد غذایی گرم با دمای بالاتر از ۶۵ درجه سانتی‌گراد استفاده کرد. این موارد سبب می‌شود که چیزی سلامت استفاده‌کنندگان را تهدید نکند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *