اخبار داغ

تقدیر فرماندار اهواز از حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مسعود فلاحی فرماندار شهرستان اهواز در پیامی از حضور باشکوه اقوام و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی و تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، پیام به شرح زیر است؛ امروز تکلیف و وظیفه شرعی ما، حفظ حراست و پشتیبانی از […]

اشتراک گذاری
22 بهمن 1400
135 بازدید
کد مطلب : 142193

مسعود فلاحی فرماندار شهرستان اهواز در پیامی از حضور باشکوه اقوام و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی و تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، پیام به شرح زیر است؛

امروز تکلیف و وظیفه شرعی ما، حفظ حراست و پشتیبانی از نظام است که مردم همیشه در عرصه های مختلف حضور داشتند و دشمنان ایران اسلامی را ناکام گذاشتند.

۲۲ بهمن نقطه عطف تاریخ ایران است.مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه استان خوزستان و شهرستان اهواز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند و اتحاد، همدلی، همزبانی و وحدت را به جهان نشان دادند.حضور باشکوه مردم و پشتیبانی از نظام در عرصه های های مختلف به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران را تضمین کرده است.

اینجانب ضمن تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از حضور باشکوه و گسترده اقشار و اقوام مختلف مردم ایران به ویژه استان خوزستان و شهرستان اهواز در برنامه های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی می کنم.

عزت و سربلندی ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

مسعود فلاحی

فرماندار شهرستان اهواز

۲۲ بهمن ۱۴۰۰

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۱۲۲۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *