اخبار داغ

امید ما به مردم است، نه وین و نیویورک

رئیسی: مردمی و غیرطبقاتی بودن از عناصر هویت ساز انقلاب اسلامی است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: شناخت انقلاب اسلامی و به ویژه عناصر هویت ساز این انقلاب اهمیت دارد.مردمی و غیر طبقاتی بودن انقلاب از عناصر هویت ساز انقلاب اسلامی است.آزادی خواهی و […]

اشتراک گذاری
22 بهمن 1400
177 بازدید
کد مطلب : 142199

رئیسی: مردمی و غیرطبقاتی بودن از عناصر هویت ساز انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت:

شناخت انقلاب اسلامی و به ویژه عناصر هویت ساز این انقلاب اهمیت دارد.مردمی و غیر طبقاتی بودن انقلاب از عناصر هویت ساز انقلاب اسلامی است.آزادی خواهی و عدالت خواهی درون انقلاب اسلامی نهادینه است.انقلاب اسلامی ثمره حضور و بروز دست قدرت الهی بود که توسط ملت ایران رقم خورد. مدنیت انقلاب اسلامی در برابر تمدن های مدعی قرار گرفت.

رئیس جمهوری اظهار داشت:

شعارهای انقلاب اسلامی هم فطری و هم جهان پسند است، انقلاب اسلامی، اخلاق، عقلانیت، عدالت، آزادی، عزت ملی و برادری، نفی سلطه و ظلم را فریاد می زند. شعار نه شرقی نه غربی امروز هم باید پایدار بماند، ارزش ها همواره در نظام اسلامی ثابت و تغییر ناپذیر است که مردم بر آنها تأکید کردند.

مستقل‌ترین کشور در این جهان، جمهوری اسلامی ایران است

ابراهیم رئیسی در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران بیان کرد:

نه سلطه‌ای را می‌پذیریم و نه از استقلال‌مان دست برمی‌داریم و نه حاضریم به کسی ظلم کنیم.مستقل‌ترین کشور در این جهان، جمهوری اسلامی ایران است. ملت های جهان به این انقلاب سخت امیدوارند. ایران حرف اول را در منطقه بیان می کند و با استقلال در مجامع عمومی حرف خود را می زند.

رئیس جمهور تاکید کرد:

این انقلاب ضد ظلم و ضد فساد است، رژیم ستم شاهی که مظهر وابستگی و استبداد و دیکتاتوری بود. انقلاب اسلامی آمد تا این رژیم فاسد و مورد حمایت دولت های سلطه گر را از میان بردارد و نظامی مبتنی بر دین و آنچه که مردم بارها فریاد کرده اند استقلال آزادی جمهوری اسلامی را برپا کند.بی توجهی به مردم، بی توجهی به انقلاب اسلامی و دور شدن از مردم، دور شدن از این انقلاب است.

هرگز امید به وین و نیویورک نداریم

سید ابراهیم رئیسی گفت:

روحیه انقلابی، نگاه انقلابی و عمل انقلابی و پایبندی به این مبانی همچنان مورد تأکید استنگاه به غرب، سیاست خارجی کشور را نامتوازن کرده بود. امید ما به خورستان، خراسان، آذربایجان، شرق و غرب کشور است، هرگز امیدی به وین و نیویورک نداریم.

کدخبر:۱۴۰۰۶۷۴۱۱۲۲۰۰۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *