اخبار داغ

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه؛ نقش فولاد اکسین خوزستان در حوزه صنعت نفت را حائز اهمیت دانست

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در بازدید از نمایشگاه صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ از غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کرد. در ابتدای این بازدید مهندس ابوعلی، معاون فنی و بهره‌برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان مروری کوتاه بر دستاوردهای […]

اشتراک گذاری
20 بهمن 1400
182 بازدید
کد مطلب : 142427

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در بازدید از نمایشگاه صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ از غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید مهندس ابوعلی، معاون فنی و بهره‌برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان مروری کوتاه بر دستاوردهای مهم این شرکت در سال ۱۴۰۰ داشت که میتوان به تولید ورق API ۵LX۸۰ PSL۲ و امضای تفاهم نامه مهمی که در روزهای گذشته در جشنواره ملی فولاد ایران اشاره نمود.

وی افزود: اهمیت این تقاهم نامه از آنجا قابل توجه است که ارزش کل تفاهم نامه های امضا شده در این جشنواره ۳۲۰ میلیون یورو بوده است که ۳۰۰ میلیون یوری آن مربوط به تفاهم نامه سه جانبه فولاد اکسین خوزستان، فولاد مبارکه و لوله سازی اهواز می باشد.

در ادامه بازدید امروز مهندس یوسفی در غرفه شرکت ملی نفت جنوب نقش صنایع فولادی بخصوص فولاد اکسین خوزستان را در صنعت نفت حائز اهمیت دانست و گفت : از ظرفیت وزارت نفت، شرکت‌های نفتی و صنایع برای حمایت از تولیدات داخل و صنعت استان استفاده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *