اخبار داغ

چند روش ساده برای آب‌رسانی مو

معمولاً یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌هایی که موهای مجعد، بدحالت و خشکی دارند این است که پس از حمام باید ساعت‌ها با آن درگیر باشند تا بتوانند دوباره شکل خوبی به آن بدهند. در این شرایط پیشنهادها فراوانی نیز از سوی متخصصین حوزه پوست و مو یا آرایشگر خود دریافت می‌کنند که در نهایت بیشتر […]

اشتراک گذاری
19 بهمن 1400
85 بازدید
کد مطلب : 142049

معمولاً یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌هایی که موهای مجعد، بدحالت و خشکی دارند این است که پس از حمام باید ساعت‌ها با آن درگیر باشند تا بتوانند دوباره شکل خوبی به آن بدهند. در این شرایط پیشنهادها فراوانی نیز از سوی متخصصین حوزه پوست و مو یا آرایشگر خود دریافت می‌کنند که در نهایت بیشتر این روش‌ها پاسخگوی مشکلشان نخواهد بود. در ادامه قصد داریم چند روش ساده و کلیدی برای بهبود رطوبت مو و آبرسانی به آن‌ها به شما عزیزان شرح دهیم.

مو یکی از مهم‌ترین عضوهای بدن است که به‌صورت خودرویش علاوه بر نگه‌داری نیاز به ترمیم دوره‌ای دارد. استفاده از انواع دستگاه‌های حرارتی و صاف‌کننده موی سر باعث شده است که با مشکلاتی نظیر موخوره، ریزش مو و خشکی مواجه شویم. در نتیجه امروزه باید به سراغ روش‌هایی تحت عنوان آبرسانی مصنوعی برویم.

وقتی از اتوی مو و… استفاده می‌کنید باید منتظر خشکی مو و همین‌طور شوره زدن هم باشید. زیرا این موارد سبب می‌شود که موی شما به‌اندازه کافی در خود رطوبت نگه نداشته و در نتیجه خیلی زود روی سرخود احساس خارش، درد و… خواهید کرد.

استفاده از کلاژن و کراتین

یکی از روش‌هایی که امروزه بسیار در مورد آن صحبت می‌شود استفاده از ماسک‌های مو خواهد بود. اما احتمالاً انتظار دارید که به‌صورت معمول وقتی تصمیم به خرید یک محصول می‌گیرد در بازار با انواع مدل‌های آن روبرو می‌شوید که بسیاری از این ماسک‌ها و آب‌رسان‌ها نه‌تنها تأثیر خاصی روی موی سر شما ندارند. بلکه وضعیت را حادتر می‌کنند و سبب افزایش بی‌رویه چربی موی سر و همین‌طور تحریک پوست می‌شوند.

کرم آب‌رسان مو واتر بمب حاوی کلاژن و کراتین کامان ۴۰۰ میل یکی از این محصولات است که می‌تواند به شما در حل این مشکل کمک کند. معمولاً محصولات برند کامان را می‌توانید تحت لیبل رسمی این شرکت در بازار باقیمت‌های مختلفی تهیه کنید. یکی از مهم‌ترین مسائل در مورد ماسکی که قصد استفاده از آن را خواهید داشت عدم استفاده از چربی و همین‌طور مواد شیمایی مضر خواهد بود. می‌توانید از این کرم آب‌رسان پس از حمام و شستشوی سر استفاده کنید. همین‌طور برای انواع موهای خشک، چرب و نیم چرب مناسب است و سبب براقی موی سر شما نیز می‌شود.

استفاده از زینک و بپانتن برای آبرسانی به مو

زینک نیز یکی دیگر از مماده‌هایمهم است که معمولاً به‌سختی در مواد خوراکی یافت می‌شود. کمبود آن سبب فر و مجعد شدن موهای سر و همین‌طور حالت نگرفتن آن می‌شود. اگر پس از حمام ساعت‌ها با اتوی مو و سشوار درگیر هستید، اما در نهایت موهایتان می‌سوزد و با موخوره مواجه می‌شوید. پیشنهاد ما استفاده از مواد تقویت‌کننده و کرم‌های آب‌رسان است. به طور مثال مدل کرم مو بمب آب‌رسان بیوتین کامان حاوی زینک و بپانتن ۴۰۰ میلی‌لیتر معمولاً در چنین شرایطی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. در این مدل از زینک استفاده شده که سبب رشد و بهبود وضعیت پیاز مو و همین‌طور فرم دهی و حالت‌دهی حتی در شرایط آب‌وهوای خشک می‌شود.

احتمالاً برای شما این مسئله پیش‌آمده است که وقتی کلی روی موی سرخود وقت می‌گذارید، از انواع واکس مو و… استفاده می‌کنید، اما در نهایت بازهم با خشکی و بدحالتی آن درگیر هستید. درصورتی‌که ساعت‌ها از اتوی مو، فر کننده و… استفاده کرده‌اید. در چنین شرایطی استفاده از این مواد برسان و مرطوب‌کننده می‌تواند علاوه بر بازسازی و ترمیم ساقه مو سبب رفع وز بودن مو در هر حالت و هر شرایط آب‌وهوایی بشود.

آلوئه‌ورا ماده‌ای شگفت‌انگیز برای سلامت مو

در کنار تمامی مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، خاصیت فوق‌العاده گیاه آلوئه‌ورا را فراموش نکنید. این ماده می‌تواند سبب بازسازی ساقه مو و رفع خشکی و بدحالتی آن شود. معمولاً پیشنهاد می‌شود که اگر می‌توانید نمونه طبیعی آن را تهیه کرده، با استفاده از تیغ ژل درون آن را بتراشید و به‌صورت مستقیم روی سرخود بمالید.

البته ما راه دیگری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ماسک مو لورآل سری Elseve مدل Arginine Direnc X3 حجم ۳۰۰ میلی‌لیتر یکی از بهترین و قابل‌اعتمادترین نمونه‌های موجود در بازار است که در کشور فرانسه ساخته شده و به دلیل بهره‌گیری از مواد مغذی سبب تقویت فولیکول‌های موی سر شما شده و باعث می‌شود که پس از حمام پوست سر و موهای شما دچار خشکی نشود.

آرژنین چیست؟

در این محصول از آرژنین استفاده شده است که سبب رشد سریع‌تر مو و همین‌طور بهبود وضعیت تراکم می‌شود. درصورتی‌که به‌تازگی موهای خود را رنگ کرده‌اید باید بیشتر مراقب آن‌ها باشید چون به‌شدت آسیب‌پذیر هستند. از طرفی دیگر این ماسک پس از شامپو زدن موی سر باعث می‌شود که مواد ازدست‌رفته ازروی پوست و ساقه مجدداً به آن بازگردد. بخصوص ترکیبات موجود در این شامپو مناسب کسانی است که دچار خارش پوست در شرایط تعریق بدن می‌شوند.

در نهایت محصول دیگری که قصد صحبت در مورد آن را خواهیم داشت ماسک مو هیروات کراتینه کامان مناسب موهای معمولی و چرب ۴۰۰ میلی‌لیتر است. این ماده نیز در واقع یکی از بهترین نرم‌کننده‌های موجود در بازار است که علاوه‌برآن خاصیت تقویت و شادابی و آبرسانی به بافت مو را نیز دارد. در آن از روغن‌های گیاهی و عصاره‌های صددرصد طبیعی استفاده شده است. ضمن این که به‌هیچ‌عنوان سبب شوره زدن و بو گرفتن موی سر شما پس از مدتی استفاده نمی‌شود و حاوی عصاره‌های کاملاً طبیعی است.

جمع‌بندی

در نهایت مرکز خرید آنلاین تام مارکت یکی از مجموعه‌های فروش انواع لوازم بهداشتی، مراقبتی و آرایشی است که به شما کمک می‌کند در اوضاع نابسامان بازار لوازم بهداشتی بتوانید با قیمتی رقابتی و مناسب، ضمانت اصالت کالا، پشتیبانی در تمامی روزهای هفته به‌صورت بیست‌وچهارساعته با پرداخت در محل و کارت‌های عضو شبکه شتاب خیالتان را از هر بابت در مورد یک خرید مطمئن آسوده سازید. علاوه‌برآن سفارش شما پس از ثبت، بلافاصله بسته‌بندی و در کم‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد.

این مرجع فروش معتبر بوده و جهت حصول اطمینان در ذهن مشتریان و مراجعین گرامی تمامی مجوزهای لازم از جمله اینماد و نشان ثبت ملی پایگاه‌های آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی را نیز دریافت کرده است. به‌راحتی می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن بهترین مواد برای آبرسانی موهای سرخود را یافته و آن‌ها را با بهترین قیمت در مقایسه با کل بازار و با تخفیف ویژه تهیه فرمایید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *