اخبار داغ

بیش از چهار دهه پیشرفت در بخش کشاورزی

 سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امروز ما به پیشرفت متحیرانه ای در زمینه های کشاورزی، صنعت، نظامی ،پزشکی و … دست یافتیم در حالیکه هدف کشورهای مستکبر جلوگیری از رسیدن به پیشرفت است. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس سازمان در نشست روشنگری با موضوع […]

اشتراک گذاری
19 بهمن 1400
80 بازدید
کد مطلب : 142135

 سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امروز ما به پیشرفت متحیرانه ای در زمینه های کشاورزی، صنعت، نظامی ،پزشکی و … دست یافتیم در حالیکه هدف کشورهای مستکبر جلوگیری از رسیدن به پیشرفت است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: رییس سازمان در نشست روشنگری با موضوع دستاوردهای انقلاب گفت: ایام الله دهه فجر تاریخ ماندگاری در انقلاب اسلامی بر جای گذاشت که یادآور جانفشانی ها و رشادت های کسانی است که در جریان انقلاب نقش داشتند

خدارحم امیری زاده افزود: این دهه بیانگر دستاودهای انقلاب اسلامی و معرفی این دستاوردها به جهان است.

وی اضافه کرد: با وجود موانعی که دشمن در مسیر پیشرفت کشور قرار داده اما کشور ایران توانست از این موانع عبود نماید و ما باید همانند همان روزهای اول انقلاب محکم و مستقل به حرکت خود ادامه دهیم .

امیری زاده ادامه داد: وظیفه ماست این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.

وی تصریح نمود: هیچ کشوری در دنیا سراغ نخواهید داشت که همانند ایران در مقابل مستکبران و زورگویان ایستاده باشد و این به دلیل قدرت ایمان در وجود مسلمانان است و راه سعادت نیز در همین مسیر است.

امیری زاده اظهار داشت: امروز ما به پیشرفت متحیرانه ای در زمینه های کشاورزی، صنعت، نظامی ،پزشکی و … دست یافتیم در حالیکه هدف کشورهای مستکبر جلوگیری از رسیدن به پیشرفت است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مقوله های مهم و اساسی هر کشور امنیت غذایی می باشد تصریح نمود: در ایام الله دهه فجر ۴۹ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۲۲۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۶۴ نفر در حال افتتاح و به بهره برداری است.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۱۱۹۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *