اخبار داغ

ارزهای دیجیتال را در اهواز کجا و چگونه آموزش ببینیم ؟

ورود به دنیای ارزهای دیجیتال جذابییت بالایی برای معامله گران و سرمایه گذاران ایجاد نموده است. در این راستا موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان بعنوان اولین و تنها موسسه دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مجوز رسمی از کمیته راهبری سازمان بورس و اوراق بهادار در استان خوزستان با ایجاد دپارتمان مدرسه […]

اشتراک گذاری
19 بهمن 1400
154 بازدید
کد مطلب : 142069

ورود به دنیای ارزهای دیجیتال جذابییت بالایی برای معامله گران و سرمایه گذاران ایجاد نموده است. در این راستا موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان بعنوان اولین و تنها موسسه دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مجوز رسمی از کمیته راهبری سازمان بورس و اوراق بهادار در استان خوزستان با ایجاد دپارتمان مدرسه سرمایه گذاری ویژگان و بهره گیری از اساتید برتر کشوری با مدیر گروهی دکتر حسین مرید سادات (فعال بازهای مالی ، مشاور و کارشناس مجری تیوا بورس ) بصورت تخصصی اقدام به آموزش های تخصصی در زمینه ی بازار های مالی از جمله دوره های جامع ارزهای دیجیتال، بورس، پرایس اکشن، ایچیموکو و … برای علاقمندان در اهواز نموده است.

بازار ارزهای دیجیتال، جذابیت‌ها و مخاطرات زیادی را به همراه دارد. در بازار های مالی تنها با یک اشتباه، سرمایه‌ای که با زحمت بدست آورده‌اید را از دست می دهید و یا اینکه یک اقدام و تصمیم مناسب می‌تواند سودی سرشار و غیر قابل مقایسه با مشاغل و سرمایه‌گذاری‌های دیگر را نصیب شما کند.

در بازارهای مالی برخی از افراد هولدر هستند، یعنی یک ارز یا سهم را برای مدت طولانی خریداری می کنند، زمان ورود و سرمایه گذاری برای این اشخاص بسیار اهمیت دارد. دسته دوم افرادی است که در این بازارها نوسانگیر می کنند که به آنها تریدر می گویند. تریدرها یا همان نوسانگیرها دید کوتاه مدت داشته و تشخیص زمان ورود و خروج در بازه های کوتاه تر را مد نظر دارند.
بنابراین هر دو دسته قبل از ورود به این بازارها باید آموزش های تخصصی را فرا گرفته تا منجر اشتباه و ضرر نگردنند‌.

برای تبدیل شدن به یک معامله گر و تریدر متخصص بدون نیاز به دانش قبلی، با کسب مهارت در مدرسه سرمایه گذاری ویژگان یاد می گیرید که چطور با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال در بازار های مالی، سرمایه گذاری، معامله و کسب سود و درآمد کنید.
موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان با بکارگیری اساتید مجرب و تیم منتورینگ متخصص خود تلاش می کند تا شمارا به یک معامله گر متخصص و مستقل تبدیل کند تا در بازارهای مالی سرمایه گذاری موفقیت آمیز و چشم گیری را داشته باشید.

موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان واقع در اهواز، کیانپارس، خیابان میهن غربی، نبش ایدون بوده و علاقمندان جهت شرکت در دوره های آموزشی بازارهای مالی می توانند با شماره ۰۹۱۶۷۰۰۰۰۹۵ تماس حاصل نمایید.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۱۱۹۰۰۲۳

2 پاسخ به “ارزهای دیجیتال را در اهواز کجا و چگونه آموزش ببینیم ؟”

  1. رضا مرا گفت:

    ممنون از اطلاع رسانی شما
    موسسه آموزش ویژگان بهترین در اهوازو استان است

  2. رضا مرادی گفت:

    ممنون از اطلاع رسانی شما
    موسسه آموزش ویژگان بهترین در اهوازو استان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *