اخبار داغ

۶ طرح کلی مخابراتی در خوزستان به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رحیم فلاح زاده گفت: در راستای توسعه شبکه تلفن ثابت از ابتدای امسال تا کنون ۹ هزار و ۴۰۸ پورت تلفن ثابت برای مشترکان در استان نصب و راه اندازی شده است. مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اقدامات […]

اشتراک گذاری
18 بهمن 1400
70 بازدید
کد مطلب : 141990

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رحیم فلاح زاده گفت: در راستای توسعه شبکه تلفن ثابت از ابتدای امسال تا کنون ۹ هزار و ۴۰۸ پورت تلفن ثابت برای مشترکان در استان نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اقدامات در جهت توسعه شبکه ارتباطی ثابت و سیار در استان بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۶ هزار و ۳۵۰ پورت به منظور توسعه مشترکان باند پهن دیتای برخط Adsl, Vdsl و Ftth نصب و راه اندازی شده است.

وی گفت: در بخش توسعه شبکه فیبر نوری نیز با حفاری و کابل کشی، ۳۲۰ کیلومتر فیبرنوری در استان نصب شده است تا بر ظرفیت شبکه فیبر نوری در استان افزوده شود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: به منظور توسعه و گسترش پوشش شبکه ارتباطی همراه ۳۶ سایت جدید همراه اول و ۵۰ تکنولوژی نسل سه و همچنین ۵۷ تکنولوژی نسل چهار از ابتدای امسال تا کنون در نقاط مختلف خوزستان بر اساس برنامه ای مدون نصب و راه اندازی شده است.

فلاح زاده بیان کرد: این میزان فعالیت مخابراتی و ارتباطی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال در سطح خوزستان از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران انجام شده است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۸۰۰۲۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *