اخبار داغ

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ گشایش یافت

همزمان با ششمین روز ایام مبارک دهه فجر ، نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ با حضور ۲۱۰ شرکت و سازندگان داخلی در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان گشایش یافت.  به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، این نمایشگاه با سیاستگذاری و حمایت معنوی شرکت ملی […]

اشتراک گذاری
18 بهمن 1400
75 بازدید
کد مطلب : 141998

همزمان با ششمین روز ایام مبارک دهه فجر ، نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ با حضور ۲۱۰ شرکت و سازندگان داخلی در محل دائمی نمایشگاه های استان خوزستان گشایش یافت. 

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، این نمایشگاه با سیاستگذاری و حمایت معنوی شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت مهندسی و توسعه نفت از امروز هفدهم تا بیستم بهمن ماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای بازدید عموم دائر است.

در آیین گشایش این نمایشگاه مدیران ارشد نفتی در استان خوزستان، شماری از مسئولان استانی، مدیران و نمایندگان شرکت ها و سازنده داخلی شامل سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت، پیمانکاران مگاپروژه‌های نفتی، شرکت‌ های دانش‌بنیان فعال در پارک‌ های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه ‌ها حضور داشتند.

شرکت ملی حفاری ایران در این نمایشگاه که در مدت برپایی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ دائر می باشد، علاوه بر برگزاری چند کارگاه تخصصی، دو تجهیز مهم و شماری از قطعات کاربردی که برای نخستین بار ساخت داخل شده است را رونمایی خواهد کرد.

این شرکت با حضور فعال در این رویداد اقتصادی، همچنین نمونه های قطعات و تجهیزاتی که بومی سازی آنها را در برنامه دارد برای بازدید و آشنایی سازندگان و صنعتگران داخلی ارائه و چند توافقنامه همکاری با مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی و دو شرکت نفتی امضاء و مبادله می کند.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۸۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *