اخبار داغ

اجرای ۲۸ طرح عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرماندار شهرستان اهواز گفت: ۲۸ طرح عمرانی شامل بهسازی، اجرای جوی و جدول و لوله گذاری و آسفالت در روستاهای فاقد دهیاری در بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز اجرا و در حال انجام است. مسعود فلاحی در بازدید از طرح آسفالت روستای ام عگله مراونه در بخش مرکزی […]

اشتراک گذاری
18 بهمن 1400
110 بازدید
کد مطلب : 141982

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرماندار شهرستان اهواز گفت: ۲۸ طرح عمرانی شامل بهسازی، اجرای جوی و جدول و لوله گذاری و آسفالت در روستاهای فاقد دهیاری در بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز اجرا و در حال انجام است.

مسعود فلاحی در بازدید از طرح آسفالت روستای ام عگله مراونه در بخش مرکزی اهواز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ۲۸ طرح عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری اهواز در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت که تاکنون از این تعداد ۱۷ روستا آسفالت شد و سه روستای دیگر در بهمن ماه آسفالت می شود.

وی ادامه داد: طرح جوی و جدول، لوله گذاری و بهسازی نیز در هشت روستای فاقد دهیاری اجرا شد.

فرماندار اهواز گفت: برای این طرح ها ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری هزینه شده است.

فلاحی در ادامه همچنین از اجرای ۲ طرح خرید و توزیع ۵۰ مخزن یکهزار لیتری پلی اتیلن و ۵۰ عدد پنل خورشیدی سیار برای عشایر شهرستان اهواز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال خبر داد.

وی در پایان گفت: روند اجرای بهسازی و آسفالت روستاهای فاقد دهیاری در حال برنامه ریزی و اجرا است.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۱۱۸۰۰۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *