اخبار داغ

تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی، کارآفرینان و جهادگران نمونه و برتر استان خوزستان

در همایش بزرگ بسیج سازندگی خوزستان با حضور مسئولین کشوری و استانی از کارآفرینان برتر و جهادگران نمونه تقدیر به عمل آمد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این مراسم گفت: بسیج سازندگی نمود رسالت سپاه و رسالتی که الویت ویژه آن خدمت به مردم مخصوصا اقشار آسیب […]

اشتراک گذاری
15 بهمن 1400
143 بازدید
کد مطلب : 141880

در همایش بزرگ بسیج سازندگی خوزستان با حضور مسئولین کشوری و استانی از کارآفرینان برتر و جهادگران نمونه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز،مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این مراسم گفت: بسیج سازندگی نمود رسالت سپاه و رسالتی که الویت ویژه آن خدمت به مردم مخصوصا اقشار آسیب پذیر با تدابیر هیات رییسه سپاه ولیعصر (عج) خوزستان است.

سرهنگ زبیدی عنوان کرد: در تمام بحران ها گروه های جهادی بسیج سازندگی پیشتاز هستند و زودتر از همه سر خط محرومیت و کنترل و مدیریت بحران حضور پیدا می کنند از آبگرفتگی ها، زلزله مسجدسلیمان و اندیکا تنش آبی و… حضور دارند.

وی افزود: در زمان تنش آبی با راه اندازی قرارگاه حضرت عباس به برکت این نام بر بحث تنش آبی فائق آمدیم و تا اکنون در چندین نقطه در سطح استان عملیات لوله گذاری ادامه پیدا کرده است تمام تلاش ما این است که تا تابستان این تنش آبی را تمام کنیم.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تمام اقدامات جهادی که انجام می شود توسط گروه های جهادی، نیروهای جهادگر و فرماندهان نواحی و شهرستانی است که ما از این اقدام تقدیر می کنیم.

سرهنگ زبیدی گفت: کارآفرینان طلایه داران اقتصاد مقاومتی هستند با طرح صندوق های قرض الحسنه بسیج سازندگی چندین هزار وام با مبالغ متفاوت در اختیار کارآفرینان و اشتغالزایی قرار گرفت و امروز شاهد موفقیت این کارآفرینان و برتر شدن آن ها هستیم.

در این مراسم از کارآفرینان نمونه بسیج سازندگی و گروه های جهادی فعال و برتر و فرماندهان جهادی تقدیر بعمل آمد۳۲۰ کارآفرین بودند که به صورت نمادین از ۲۸ کارآفرین تقدیر شد.

در حاشیه این مراسم هم نمایشگاهی از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی کارآفرینان و هنرمندان برتر استان با ۴۴ غرفه برگزار شد و مورد بازدید عموم قرار گرفت.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۵۰۰۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *