اخبار داغ

آیین افتتاح پروژه ۲۱۰ واحدی مسکن محرومین در خوزستان

آیین رونمایی از پروژه ۲۱۰ واحدی مسکن محرومین طرح شهید کاظمی بسیج سازندگی سپاه خوزستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در مراسمی که با حضور سردار حزنی، معاون قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور و مسئولین کشوری و استانی در اهواز برگزار شد، سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان […]

اشتراک گذاری
15 بهمن 1400
64 بازدید
کد مطلب : 141879

آیین رونمایی از پروژه ۲۱۰ واحدی مسکن محرومین طرح شهید کاظمی بسیج سازندگی سپاه خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، در مراسمی که با حضور سردار حزنی، معاون قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور و مسئولین کشوری و استانی در اهواز برگزار شد، سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام خمینی ره به میهن اسلامی که یکی از حرکات بزرگی بود که اتفاق افتاد فجر انقلاب اسلامی باعث برکت در دنیا و خاورمیانه شد گفت: در این ایام رونمایی از اقدامات بسیج سازندگی ومحرومیت زدایی که درامروز افتتاح پروژه ۲۱۰ واحدی مسکن محرومین طرح شهید کاظمی توسط بسیج سازندگی که با کمیته امداد توافق شده بود انجام گرفت و تحویل مددجویان داده خواهد شد.

سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه آمادگی داریم که برای ادامه ساخت برای مسکن محرومین به کمیته امداد و بهزیستی کمک کنیم بیان کرد: در همین راستا یک توافق صورت گرفته و ۱۵۰ واحد دیگر هم برابر درخواست کمیته امداد در دهه فجر کلید خواهد خورد و کار شروع خواهد شد.

وی افزود: در منطقه زلزله زده اندیکا هم بخش محرومیت زدایی و بسیج سازندگی مشغول خدمت هستند که ۶۰۰ واحد اسکان موقت در دستور کار دارند و ۱۵۰ واحد برای محرومین که خانه شان آسیب دیده دنبال می کنند تا ساخته شود.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان داشت : در کنار این کارها بحث مقابله با تنش آبی در روستاها هست که قرارگاه امام حسن مجتبی در تهران شکل گرفته است و کار آبرسانی به روستاها و حل مشکل آب روستایی در مناطق مختلف دنبال می شود که امیدواریم با اقداماتی که در آینده نزدیک صورت می گیرد سرعت کار برای رفع تنش آبی با همکاری آب و فاضلاب استان که مسئولیت اصلی دارد و بسیج سازندگی و محرومیت زدایی هم این کار را دنبال کنند.

سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور در مراسم که با حضور مسئولین کشوری و استانی با موضوع افتتاح پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی برگزار شد با ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی مدافعان حرم مدافعان سلامت و شهدای گمنام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

سردار حزنی در این مراسم با اشاره به اقدامات استان خوزستان در بحث محرومیت زدایی گفت: همه رده های سپاه با میدان داری سپاه خوزستان تا به امروز ۱۳ هزار و ۸۲۸ پروژه عمرانی و ۸۶ هزار و ۲۱۳ پروژه غیرعمرانی جمعا ۱۰۰ هزار و ۴۱ پروژه عمرانی و غیر عمرانی توسط سپاه ولیعصر (عج)، قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) قرارگاه کربلا رده های سپاه در استان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیروی زمینی سپاه، نیروی دریایی و… در این استان با اعتباری بالغ بر ۷۵۷ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان انجام شد.

وی با بیان پروژه‌های که در این استان انجام شده اظهار کرد: پروژه های مسکن برای محرومین، مددجویان، معلولین اقدامات خوبی در بحث آبخیزداری، لایروبی انهار کشاورزی، هدایت آب های سطحی، تسطیح زمین های کشاورزی، احداث و مرمت سیستم های آبخیز داری یادمان شهدا، راه و‌پل های روستایی و .. در عرصه های غیر عمرانی هم در بحث جهیزیه، کمک های مومنانه، لوازم التحریر اقداماتی بوده که در استان خوزستان توسط سپاه ولیعصر (عج) در کل استان انجام شده است.

سردار حزنی به ساخت مسکن توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ۱۰ هزار و‌۶۰۳ واحد مددجویی در دوفاز در سطح کشور انجام شده است و در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خوزستان نیز صورت گرفته است تاکید کرد و گفت: در استان خوزستان در فاز یک که پروژه شهید شوشتری بود ۲۸۲ واحد و در فاز دوم پروژه شهید کاظمی ۲۱۰ پروژه جمعا ۴۹۲ پروژه اجرایی شد البته پروژه های زیادی در سطح کشور اجرایی شدندو ده هزار نفر در روستاهای صعب العبور و مرزی صاحب خانه شدند این ارزشمند است که ما تشکر و قدر دانی می کنیم از کسانی که در این زمینه زحمت کشیدند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور گفت: حوادثی مثل سیل زلزله و … که در گلستان، سیستان بلوچستان و خوزستان و… حادث شد باعث ایجاد مشکلاتی شد که باید یک گردان عملیاتی مستقر می شد تا اقدامات ساخت و ساز انجام می شد و کرونا هم وضعیت را تشدید کرد در دوران کرونا قرارگاه محرومیت زدایی سپاه مسئولیت پشتیبانی از اقدامات دوران کرونا شامل کمک های مومنانه طرح شهید سلیمانی و… را داشت.

سردار حزنی با بیان اینکه اقدامات محرومیت زدایی سپاه توسط بسیجیان انجام می شود که ما قدر دانی می کنیم گفت: باید یاد بگیریم که مردم در نظام مهم هستند مردم ثابت هستند مسئولین و مسیولیت ها هستند که تغییر می کنند ما تا به امروز همه موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در قسمت های مختلف وقتی با مردم هستیم مهم و موفق هستیم در کنار مردم کارهای نشدنی ممکن می شود، آمارها و ارقام وقتی مهم هستند که رضایت مردم وجود داشته باشد .

وی افزود: هرکس پشت هر میزی نشسته است الویت باید مردم داری ومردم یاری و مردم دوستی و محرومیت زدایی تا جایی که رضایت مردم کسب شود از همه کسانی که در این مدت تلاش کردند به مردم منفعت رساندند حتی یک خانه یک مسجد یک مشکل را برطرف کردند باید تشکر و قدر دانی کرد.

سردار حزنی در پایان اظهار داشت: از سپاه خوزستان که با مدیریت و برنامه ریزی سردار شاهوار پور این مدت زحمت کشید در حوادث پیاپی کنار مردم بوده اند و از پی ماموریت های پر هزینه برآمدند و درسطح استان اقدامات خوبی صورت گرفت، از فرمانده سپاه تا سایر دوستان کمیته امداد و … صورت گرفت تقدیر می کنیم.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۵۰۰۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *