اخبار داغ

مزیت استفاده از دستمال حوله‌ای به‌جای دستمال معمولی

دستمال‌های حوله‌ای یکی از محبوب‌ترین مواد مصرفی مورداستفاده در خانه، محل کار، ادارات، رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها و… هستند. می‌توانید با استفاده از آن‌ها هر چیزی را به‌راحتی تمیز کنید. عده‌ای شاید استفاده از آن‌ها را محدود به آشپزخانه و روی اوپن یا کانتر بدانند. درصورتی‌که چنین نیست. استفاده از آن‌ها به‌جای دستمال‌های معمولی مزیت‌ها و […]

اشتراک گذاری
14 بهمن 1400
90 بازدید
کد مطلب : 141865

دستمال‌های حوله‌ای یکی از محبوب‌ترین مواد مصرفی مورداستفاده در خانه، محل کار، ادارات، رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها و… هستند. می‌توانید با استفاده از آن‌ها هر چیزی را به‌راحتی تمیز کنید. عده‌ای شاید استفاده از آن‌ها را محدود به آشپزخانه و روی اوپن یا کانتر بدانند. درصورتی‌که چنین نیست. استفاده از آن‌ها به‌جای دستمال‌های معمولی مزیت‌ها و مفاد زیادی دارد که در ادامه تمام آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. البته شما امکان تهیه این دستمال‌ها را به‌صورت عمده و با قیمت کم‌تر از مجموعه پخش رز گل خواهید داشت.

قیمت تمام شده برای شما بسیار نسبت به روش‌های دیگر خرید کم‌تر بوده و معمولاً قیمتی نزدیک به فروش کارخانه برای هر برند درج می‌گردد. ضمن این که شما می‌توانید از خدمات ویژه این مجموعه برای ارسال و … نیز استفاده کنید که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

باقی‌ماندن رطوبت و رشد باکتری

معمولاً حوله به دلیل بافتی که دارد در مقابل جذب آب عملکرد خوبی نداشته و در این وضعیت پیشنهاد می‌شود اگر می‌خواهید محیطی که آن را تمیز می‌کنید، دچار رشد و کشت باکتریایی نشود، از دستمال‌های حوله‌ای استفاده کنید. در غیر این صورت با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید. بسیاری ممکن است فکر کنند که از دستمال‌های حوله‌ای در هر شرایط و وضعیتی نمی‌توان استفاده کرد. درصورتی‌که چنین نیست. استفاده از آن به‌عنوان تمیزکننده و پاک‌کننده انواع ظروف و تابه یکی از فیلدهای اصلی است.

علاوه بر این که این دستمال‌ها آسیبی به رویه ظروف نمی‌زنند، بلکه می‌توانند موجب تمیز شدن صددرصدی سطح آن‌ها پس از شستشو شوند. ضمن این که اگر آن را از برند معتبری تهیه کنید به‌هیچ‌عنوان بافت و الیاف دستمال حوله‌ای روی ظروف باقی نمی‌ماند. برخی ظروف پس از این که شسته می‌شوند، هنوز هم آلوده به روغن هستند و شاید نتوانید به همین راحتی از شر آن خلاص شوید.

پیشنهاد ما این است که دستمال‌های حوله‌ای که شبیه به دستمال کاغذی هستند را به‌صورت کلی خریداری کرده تا هم هزینه کم‌تری صرف کنید و هم همیشه در خانه داشته باشید.

پاک‌کردن صورت با دستمال حوله‌ای درست یا غلط؟

شاید این پرسش هم برای شما مطرح شود که آیا این دستمال‌ها می‌توانند آسیبی به پوست شما بزنند؟ در این باره باید بگوییم که معمولاً خانم‌ها حساسیت ویژه‌ای روی پوست خود دارند. پس از این که آرایش خود را پاک می‌کنند به دنبال بهترین گزینه برای خشک‌کردن رطوبت صورت هستند. علاوه‌برآن ازبین‌رفتن کامل لکه‌های باقی‌مانده روی صورت، لکه ماسک، کرم و… نیز دغدغه مهم آن‌ها خواهد بود. در چنین شرایطی استفاده از حوله می‌تواند در درازمدت موجب ایجاد بافت‌های جوش، چربی زیرپوستی و لکه شود.

همین‌طور هدف از پاک‌کردن، گرفتن مقدار باقی‌مانده باکتری روی پوست است. در نتیجه پارچه‌ها، الیاف طبیعی و همین‌طور حوله‌ها در این وضعیت نتیجه مناسبی به شما ارائه نمی‌دهند. شاید بگویید که با یک حوله شخصی می‌توانید این مشکل را حل کنید. درصورتی‌که موضوع کاملاً اشتباهی بوده و باید به سراغ حوله‌های کاغذی بروید.

همان‌طور که گفتیم عمده‌فروشی رز گل در حال حاضر این خدمات را به مشتریان گرامی، بدون محدودیت زمان و مکان ارائه می‌دهد.

جذب عالی و به‌صرفه بودن دستمال‌های حوله‌ای

احتمالاً بارها برای شما اتفاق افتاده است که قصد پاک‌کردن آب، مایعات و… را ازروی سطوح، میز و صندلی، فرش و… داشته باشید و از حوله‌ها استفاده کنید. معمولاً حوله‌ها در این حالت یا موجب بیشتر پخش شدن می‌شوند و یا این که صرفاً شما را درگیر دردسر شستشو می‌کنند. همین‌طور لکه روی آن‌ها باقی می‌ماند و کار شما سخت‌تر می‌شود.

مجبور می‌شوید که این پارچه‌ها را درون مواد سفیدکننده قرار دهید و از آن طرف هم هزینه زیادی را صرف کنید. عموماً استفاده از دستمال‌های حوله‌ای در تمامی این موارد می‌تواند منطقی، بهداشتی و از نظر هزینه عقلانی و به‌صرفه باشد. علاوه‌برآن شما می‌توانید از ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیگر دستمال حوله‌ای نیز استفاده کنید. معمولاً برای نگه‌داری نان، پس از فریز کردن و یا آب کردن یخ آن استفاده می‌شود.

اگر قصد نرم کردن شکر را دارید می‌توانید آن را روی دستمال‌های کاغذی حوله‌ای قرار دهید. جالب‌تر این است که در حال حاضر در بسیاری از سیستم‌های قهوه‌جوش می‌توان از این دستمال‌ها به‌عنوان فیلتر استفاده کرد. فراموش نکنید که دستمال‌های حوله‌ای از هر چیزی در دسترس تر، بهداشتی‌تر و تمیزتر است. ضمن این که سلامتی شما را تهدید نمی‌کند. بخصوص این که در دوران بیماری کووید ۱۹ هستیم و مشخص نیست که این اپیدمی کی به پایان می‌رسد. می‌توانید به‌جای حوله‌ها که همچنان پس از استفاده در دسترس و معرض برخورد با دست هستند، از دستمال‌های حوله‌ای استفاده کنید.

کاربردهای مهم دستمال حوله‌ای در مقابل دستمال معمولی

علاوه بر تمامی کاربردهایی که در مورد آن‌ها به شما توضیح ارائه نمودیم و دستمال حوله‌ای را با دستمال معمولی مقایسه کردیم. لازم است که به موارد دیگری نیز اشاره کنیم که برای انجام آن‌ها می‌توانید از این دستمال‌ها استفاده کنید. معمولاً امکان تهیه دستمال حوله‌ای به‌صورت کارتنی با قیمت عمده و به‌مراتب کم‌تر برای شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خدماتی، خانه و آشپزخانه وجود دارد. پخش و بازرگانی رز گل به شما امکان انتخاب این محصول از طیف برندهای مختلف و با بسته‌بندی‌های متنوع را می‌دهد؛ می‌توانید در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت کنید، پرداخت به‌صورت آنلاین و تحت درگاه‌های معتبر بانکی و عضو شبکه شتاب انجام خواهد شد.

ضمن این که محصولات به‌صورت باربری و لجستیک به آدرس موردنظر شما در هر نقطه از ایران ارسال می‌گردد و امکان ارائه فاکتور برای اشخاص حقیقی و حقوقی، مراکز دولتی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و… نیز وجود دارد.

جمع‌بندی

ضمن این که شما می‌توانید از این دستمال برای جذب کثیفی روغن‌ها، تازه نگه‌داشتن انواع گیاهان و سبزی‌ها معطر، در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و همین‌طور پاک‌کننده فوری تمامی مواد شیمایی استفاده کنید. جالب است بدانید که از این دستمال‌ها می‌توان برای تمیزکردن وایت برد و تخته سیاه نیز استفاده کرد، بخصوص اگر حساسیت دارید، این متریال موجب پخش گردوغبار و ایجاد حساسیت نمی‌شود. استفاده از آن‌ها برای تمامی مراکز تجاری، خدماتی و… و تهیه و سفارش آن از به‌صورت بسته‌بندی، پک و کارتنی نیز وجود دارد.

از طرفی مزیت خرید یک جا این است که شما می‌توانید با یک انتخاب از یک برند شناخته شده تا مدت‌ها خود را از خرید بی‌نیاز کنید و درگیر افزایش قیمت‌ها و تهیه مکرر اقلام مصرفی که همیشه باید خریداری کنید نشوید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *