اخبار داغ

عملیات تعویض و جایگزینی بریکر قدرت خط رودبار در پست ۴۰۰ کیلوولت سد و نیروگاه شهید عباسپور

مدیرعامل سد و نیروگاه شهیدعباسپور ازانجام ‌موفقیت آمیز عملیات تعویض و جایگزینی بریکر قدرت مربوط به خط رودبار درپست ۴۰۰ کیلوولت سد و نیروگاه شهید عباسپور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، “فرزادجونعلی وند” با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از انجام تست […]

اشتراک گذاری
14 بهمن 1400
172 بازدید
کد مطلب : 141847

مدیرعامل سد و نیروگاه شهیدعباسپور ازانجام ‌موفقیت آمیز عملیات تعویض و جایگزینی بریکر قدرت مربوط به خط رودبار درپست ۴۰۰ کیلوولت سد و نیروگاه شهید عباسپور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، “فرزادجونعلی وند” با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از انجام تست های لازم  بر روی بریکر قدرت خط رودبار، متوجه اشکال در فازهای A و C بریکر مذکور شده که پس ازجلسات فنی با کارشناسان شرکت تولید و تعمیرات تصمیم گرفته شد که هر سه فاز بریکر مذکور که ساخت شرکت آلستوم بوده با بریکر وسط واحد شماره ۳ که درحال بهینه سازی بوده تعویض گردد.

جونعلی وند افزود: عملیات تعویض و جایگزینی بریکر قدرت خط رودبار بابریکر واحد شماره سه با اخذ مجوزات لازم از مرکز کنترل جهت خروج خط رودبار آغاز شد و عملیات نصب و راه اندازی  با توجه به اهمیت خط مذکور، در کوتاهترین زمان ممکن انجام‌ گردید و‌ پس از انجام تست های لازم وانجام هماهنگی ها با مرکز کنترل و‌ با بسته شدن بریکر۹۰۷۲، خط رودبار با موفقیت درمدار قرار گرفت و به شبکه سراسری متصل گردید.

گفتنی است پست ۴۰۰ کیلو ولت سد و نیروگاه شهیدعباسپور ازطریق خطوط رودبار، اهواز، داران، کارون۳ ،امیدیه، شهرکرد به شبکه سراسری متصل هستند.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۳۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *