اخبار داغ

دیدار مسئول بسیج رسانه خوزستان با پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژخبر، سرگرد پاسدار سجاد بهمئی در دیدار با محمدرضا ایزدی و حبیب الله بهرامی از پیشکسوتان رسانه خوزستان، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای تجدید دیدار با پیشکسوتان عرصه خبر و دوران دفاع مقدس است. وی با بیان اینکه یکی از رسالت […]

اشتراک گذاری
12 بهمن 1400
86 بازدید
کد مطلب : 141832

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژخبر، سرگرد پاسدار سجاد بهمئی در دیدار با محمدرضا ایزدی و حبیب الله بهرامی از پیشکسوتان رسانه خوزستان، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای تجدید دیدار با پیشکسوتان عرصه خبر و دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های بسیج رسانه خوزستان، استفاده از ظرفیت و تجربیات پیشکسوتان رسانه به عنوان مغز متفکر این عرصه است، افزود: بسیج رسانه استان معتقد است پیش نیاز پیشبرد اهداف خود که برای حرکت در مسیر انقلاب و نظام ترسیم کرده، بهره گیری از توانایی و پتانسیل و تجربه پیشکسوتان رسانه است.

مسئول بسیج رسانه خوزستان ادامه داد: رسانه زمانی می‌تواند موثر واقع شود که بیانی منطقی و اقناعی داشته باشد و در همین راستا باید از نظر و تجربه پیشکسوتان بهره مند شد.

سرگرد بهمئی عنوان کرد: فعالیت در عرصه رسانه مسئولیت بسیار سنگینی است که بخش اعظم آن بر دوش بزرگان و پیشکسوتان است.

در این دیدار، حبیب الله بهرامی و محمدرضا ایزدی به بیان خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین فعالیت های خود در حوزه بسیج و رسانه پرداختند.

گفتنی است در این دیدار بانو ایراندخت کاشانی ‌و آقای فاضل حیدری از پیشکسوتان رسانه مسئول بسیج رسانه خوزستان را همراهی کردند .


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۲۰۰۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *