اخبار داغ

راحت‌ترین روش خرید لوازم مصرفی آشپزخانه

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای خانواده‌ها، خانم‌های خانه‌دار و آقایان که معمولاً مسئولیت خرید اقلام مصرفی منزل بر عهده آن‌ها است، انتخاب سریع، اقتصادی، ارزان و همین‌طور به‌صرفه و باکیفیت است. احتمالاً وقتی شما هم سر ماه به فکر خرید منزل هستید با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید و نمی‌دانید که دقیقاً باید از چه روشی […]

اشتراک گذاری
10 بهمن 1400
44 بازدید
کد مطلب : 141758

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای خانواده‌ها، خانم‌های خانه‌دار و آقایان که معمولاً مسئولیت خرید اقلام مصرفی منزل بر عهده آن‌ها است، انتخاب سریع، اقتصادی، ارزان و همین‌طور به‌صرفه و باکیفیت است. احتمالاً وقتی شما هم سر ماه به فکر خرید منزل هستید با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید و نمی‌دانید که دقیقاً باید از چه روشی که ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر است برای تهیه آن‌ها استفاده کنید. امروزه روش‌های خرید به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، از فروشگاه سر کوچه‌تان بگیرید تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت‌هایی که به شما امکان خرید جزئی، خرده و حتی عمده را می‌دهند. اما این موارد با هم چه تفاوتی دارند؟ ما نخست از سوپرمارکت‌ها شروع می‌کنیم. مراکز خریدی که آخرین مقصد کالاها هستند.



سوپرمارکت‌ها و چالش‌های پیش و رو!

در مقایسه با تمامی روش‌های خرید لوازم مصرفی آشپزخانه، سوپرمارکت‌ها در دسترس ترین هستند. شما می‌توانید هر کالایی را از طریق آن‌ها به‌عنوان سبد مصرفی در آشپزخانه تهیه کنید. البته که سوپرمارکت‌ها معمولاً جای ارزانی نخواهند بود. محصولات با قیمت درج شده توسط کارخانه برای مصرف‌کننده به فروش می‌رسند و از طرفی اگر صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای شما اهمیت دارد باید به سراغ گزینه‌های دیگر بروید. امروزه مجموعه‌های زیادی اقدام به فروش عمده محصولات مختلف از جمله خوراکی، شوینده، لوازم بهداشتی و … می‌کنند. مرکز پخش رز گل در حال حاضر یکی از متنوع‌ترین وب‌سایت‌ها برای خرید اینترنتی کلی محصولات خانه و آشپزخانه و مواد مصرفی است.

در ادامه به بررسی روش‌های خرید دیگر نیز می‌پردازیم. همان‌طور که گفتیم سوپرمارکت‌ها ممکن است کالاهای تازه‌ای را به شما عرضه کنند و از نظر قیمت دقیقاً همان چیزی را پرداخت کنید که روی بسته‌بندی درج شده است. اما در نهایت عموماً از هیچ تخفیفی بهره‌مند نخواهید شد. مگر سوپرمارکتی در شرایط خاص و یا به دلیل تغییر شغل دست به این کار بزند که البته تقریباً ممکن نیست. در نتیجه به سراغ روش‌های خرید دیگر می‌رویم.

خرید از هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

روش بعدی که امروزه شاید در مورد آن بیشتر از سال‌های گذشته صحبت شود، تأسیس هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای است که در نقاط مختلف کشور و تمام شهرها چه کوچک و چه بزرگ شعبه‌های متعددی دارند. در این وضعیت شما می‌توانید با لیست خرید لوازم مصرفی آشپزخانه خود وارد آن‌ها شوید. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد. بسیاری از محصولاتی که این مراکز عرضه می‌کنند، معمولاً تاریخ انقضای طولانی ندارد. از طرفی تخفیف روی محصولاتی خاص ارائه می‌شود و در بیشتر مواقع شما اصلاً متوجه تفاوت این تخفیف روی صورت‌حساب نهایی نخواهید شد. در نتیجه به سراغ روش‌های دیگر و جایگزین خواهیم رفت. البته فراموش نکنید که اگر قصد خریدهای جزئی را دارید فروشگاه زنجیره‌ای می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

مراکز خرید عمده محصولات مصرفی

تفاوتی ندارد که قصد خرید برنج، روغن، مواد پروتئینی و لبنیات را دارید یا شوینده‌ها و سفیدکننده‌ها و حتی دستمال کاغذی، فروشگاه‌های عرضه مستقیم و عمده می‌توانند پیشنهاد خوبی باشند. مجموعه بازرگانی تجاری رز گل یکی از این موارد است که به‌صورت آنلاین نیز فعالیت می‌کند و شما امکان انتخاب محصولات و اضافه‌کردن آن‌ها به سبد خرید و پرداخت بی‌دردسر بدون خروج از منزل را خواهید داشت. ضمن این که می‌توانید قیمت محصولات را با هم مقایسه کنید و حتی کالاها را به‌صورت بسته‌های بزرگ و کارتنی خریداری نمایید. ضمن این که اگر روی تاریخ انقضای محصولات حساس هستید، باتوجه‌به فروش عمده کالاها تماماً با تاریخ انقضای طولانی یا اصطلاح تا تاریخ‌دار هستند.

عموماً پیشنهاد می‌شود لوازم مصرفی که خوردنی هستند را به‌صورت تازه تهیه کنید، حتی اگر قصد خرید عمده لوازم خوراکی را دارید این کار را از فروشگاه‌هایی انجام دهید که با برندهای معروف و شناخته شده کار می‌کنند.

نکات مهم حین خرید لوازم مصرفی خانه و آشپزخانه

بهتر است همیشه جهت خرید یک لیست جامع تهیه کنید، به سراغ اقلامی بروید که واقعاً لازم دارید. یا حداقل آن‌ها را در اولویت قرار دهید. از طرفی بهتر است در مورد این لیست با دیگران مشورت کنید، از همسر و فرزندان خود نظر بخواهید؛ آن‌ها در مورد موارد ضروری و مهم سبد مصرفی خانه بهتر می‌توانند شما را راهنمایی کنند. اگر معمولاً در هنگام خرید با مشکل مواجه می‌شوید، پیشنهاد ما این است که سری به فروشگاه‌های اینترنتی عرضه مستقیم و درب کارخانه و فروشگاه‌های عمده بزنید، عمده‌فروشی رز گل در زمینه فروش دستمال کاغذی، مواد شوینده و بهداشتی، مواد غذایی مورداستفاده در منازل نظیر مربا وترشی را تهیه کنید. اما مزیت‌های این عمده‌فروشی چیست؟

  • امکان تحویل مستقیم و بدون واسطه تمامی اقلام بدون نیاز به مراجعه حضوری شما.
  • ارسال به‌صورت روزانه در کم‌ترین زمان ممکن
  • ارائه فاکتور رسمی برای مراکز دولتی، بیمارستان‌ها، بانک‌ها، شرکت‌های خصوصی و…
  • قابلیت تحویل و حمل‌ونقل تمامی سفارش‌ها به‌صورت لجستیک ویژه فروشگاه‌های آنلاین برای عرضه عمده و خرده
  • ارسال محصولات به‌صورت باربری به تمام نقاط کشور
  • امکان بررسی برندها، کیفیت محصولات، کسب اطلاعات در مورد تاریخ تولید، انقضاء تعداد موجود در هر کارتن در مورد خرید عمده و…

مزیت فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید عمده چیست؟

امروزه فروشگاه‌های آنلاین روش معتبرتر، سریع‌تر و جذاب‌تری برای خرید هستند. بر خلاف فروشگاه‌های فیزیکی معمولاً باعث نمی‌شوند که شما هزینه زیادی صرف کنید و یا این که وسوسه به خرید خوردنی‌های خوشمزه‌تر شوید. می‌توانید قیمت تمامی محصولات را با هم مقایسه کنید و همین‌طور از این امکان که فروشگاه‌ها معمولاً قیمت رقابتی ارائه می‌کنند استفاده کنید. ضمن این که فروشگاه‌های آنلاین در دوره‌های مختلف زمانی تخفیفات ویژه‌ای را ارائه می‌کنند و شما می‌توانید در مجموعه‌ای مثل بازرگانی رز گل کالاهای مصرفی آشپزخانه را به‌صورت یکجا خریداری نمایید.

در نهایت وب‌سایت‌ها معمولاً همان کالایی را عرضه می‌کنند که در لیست مشخصات درج کرده‌اند. شما می‌توانید در کمال آرامش هر چیزی که نیاز دارید را لیست کنید و آن‌ها را بر اساس موجودی‌ها با قیمت به‌مراتب پایین‌تر سفارش دهید. مزیت خرید به‌صورت کلی و کارتنی این است که تخفیفات آن ملموس‌تر خواهد بود و در نهایت این به سود شما خواهد بود. در واقع هزینه روی بسته‌بندی را نمی‌پردازید و صرفاً پرداختی شما مربوط به قیمتی است که فروشنده از کارخانه دریافت کرده و به‌صورت مستقیم بدون این که به دست بازاریاب برسد توسط شما خریداری می‌شود.

بسته‌بندی تمامی محصولات انجام شده، در نهایت مطابق هماهنگی با شما تحویل باربری می‌شود و در هر نقطه‌ای از ایران شما امکان تحویل آن‌ها را دارید. ادویه و خشکبار، مواد غذایی، شوینده‌های بهداشتی نظیر ظرف‌شویی، لباسشویی و جرم‌گیر و همین‌طور دستمال‌کاغذی‌ها از جمله اقلامی هستند که عموم خرید یک جای آن‌ها به نفع شما خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *