اخبار داغ

برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۰ با حضور سازمان آب و برق خوزستان

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با محوریت مباحث پیرامون حوزه گردشگری از تاریخ نهم الی دوازده بهمن ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پان (آنزان آنلاین)،”محمد امین ایزدجو”، مدیر گردشگری و مهندس عمومی سازمان […]

اشتراک گذاری
10 بهمن 1400
125 بازدید
کد مطلب : 141749

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با محوریت مباحث پیرامون حوزه گردشگری از تاریخ نهم الی دوازده بهمن ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پان (آنزان آنلاین)،”محمد امین ایزدجو”، مدیر گردشگری و مهندس عمومی سازمان آب و برق خوزستان ضمن اعلام این خبر، گفت: امسال به مانند دوره قبل مجموعه مدیریت گردشگری و مهندسی عمومی به نمایندگی از سازمان آب و برق خوزستان در این نمایشگاه شرکت کرده است.

وی افزود: در طول مدت این رویداد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از پلتفرم سازه های آبی تاریخی رونمایی خواهد شد.

مدیر گردشگری و مهندسی عمومی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اهمیت این پلتفرم گفت: از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ مطالعات جامعی در زمینه سازه های آبی تاریخی خوزستان انجام داده ایم که ماحصل آن شناسایی بیش از ۵۰۰ اثر و سازه آبی تاریخی و حجم قابل توجهی اطلاعات است و دستاوردهای این مطالعات در قالب پلتفرم سازه های آبی تاریخی طبقه بندی و ساماندهی شده و برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی می شوند.

وی افزود: این پلتفرم به گونه ای طراحی شده تا برای سطوح مختلف علمی و عموم جامعه قابل دسترسی باشد و این آمادگی را داریم تا تجربیات خود را برای تمام بخشهای مرتبط با این حوزه در سطح کشور به اشتراک بگذاریم.

ایزدجو گفت: علاوه بر پلتفرم سازه های آبی تاریخی، در مدت رویداد نمایشگاه، ظرفیت های سازمان آب و برق خوزستان در حوزه گردشگری معرفی و هم زمان با آن ها بسته های سرمایه گذاری گردشگری نیز برای فعالان در این حوزه پیشنهاد می گردد و لذا این آمادگی را داریم تا با فعالان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری تعامل و همکاری همه جانبه ای داشته باشیم.

مدیر گردشگری و مهندسی عمومی سازمان آب و برق خوزستان در پایان از علاقمندان و فعالان حوزه گردشگری برای بازدید از غرفه سازمان آب و برق خوزستان در این نمایشگاه دعوت کرد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۱۱۰۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *