اخبار داغ

ضرورت توجه ویژه به توسعه شیلات در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل پایگاه خبری هوژخبر، دکتر آقارضا فتوحی در حاشیه جلسه ستاد توسعه شیلات به ریاست استاندار خوزستان اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی در خوزستان، بحث منابع آبی و سواحل در این استان است. حدود ۳۳ درصد آب‌های جاری کشور و نیز حدود ۴۴ درصد از منابع […]

اشتراک گذاری
07 بهمن 1400
160 بازدید
کد مطلب : 141658

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل پایگاه خبری هوژخبر، دکتر آقارضا فتوحی در حاشیه جلسه ستاد توسعه شیلات به ریاست استاندار خوزستان اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی در خوزستان، بحث منابع آبی و سواحل در این استان است. حدود ۳۳ درصد آب‌های جاری کشور و نیز حدود ۴۴ درصد از منابع آب پشت سدهای کشور در استان خوزستان قرار دارد.

وی افزود: موضوع افزایش تولید و توسعه در شیلات به عنوان یک اولویت، انکارناپذیر است. با توجه به بازارهای موجود در حوزه خلیج فارس، بحث صادرت ماهی و برنامه‌های شیلاتی موجود در سطح کشور، نیاز به این است که توسعه شیلات در خوزستان مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: طرح‌های نیمه تمامی در بحث شیلات وجود دارد که باید به نتیجه برسند و پس از آن، برنامه‌هایی برای تولید شیلات تا سقف ۵۰۰ هزار تن در یک دوره ۴ ساله را داریم.

فتوحی ادامه داد: در جلسه امروز تمامی دستگاه‌های مرتبط، بخش خصوصی، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و مسئولان مرتبط با جلسه حضور داشتند تا بتوانیم از ظرفیت خدادادی که در خوزستان وجود دارد، نهایت استفاده داشته باشیم.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۰۶۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *