اخبار داغ

آیین بزرگداشت روز زن و مقام مادر در شرکت ملی حفاری ایران

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آیین بزرگداشت روز زن و مقام مادر در شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، این آیین روز یکشنبه ( سوم بهمن ماه ۱۴۰۰) با حضور بانوان شاغل در بخش های مختلف عملیاتی، […]

اشتراک گذاری
03 بهمن 1400
87 بازدید
کد مطلب : 141503

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آیین بزرگداشت روز زن و مقام مادر در شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، این آیین روز یکشنبه ( سوم بهمن ماه ۱۴۰۰) با حضور بانوان شاغل در بخش های مختلف عملیاتی، ستادی و شماری از مدیران و روسا در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت در اهواز برگزار گردید.

در این آیین مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت با تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی عملی و آرمانی زن کامل، اسوه پاکدامنی، انسانی وارسته و برخوردار از عالی‌ترین فضائل اخلاقی و افتخاری بزرگ برای مسلمانان است.

دکتر حمید رضا گلپایگانی در ادامه به توانمندی‌ها و فعالیت های شرکت ملی حفاری ایران اشاره و توفیقات این شرکت را حاصل تلاش جمعی مجموعه کارکنان دانست.

وی افزود: این شرکت با دارا بودن توان عملیات حفاری و ارائه خدمات جانبی یکپارچه نقش محوری و اساسی در فرآیند تولید نفت و گاز و تحقق برنامه های صنعت نفت کشور دارد.

رئیس هئیت مدیره شرکت با قدردانی از همت و مساعی مجدانه کارکنان اعم از آقایان و بانوان در پیشبرد اهداف صنعت نفت، گفت: یکی از مهمترین برنامه های شرکت بالابردن سطح آموزش و دانش فنی کارکنان و همسو با آن توجه به شایسته پروری با انتخاب همکاران نخبه، کارآمد و مشارکت انان در دوره های آموزشی برای تصدی مسئولیت ها آتی سازمان می باشد.

گلپایگانی با تجلیل از شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بر تداوم راه شهیدان تاکید و اظهار کرد: تلاش مضاعف ما موجب افزایش بهره وری و در نتیجه رشد و تعالی شرکت و ایفای نقش مهم آن در افزایش تولید می شود و در حفظ جایگاه آن در صنعت نفت بیش از پیش اثر گذار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: در نتیجه کار گروهی و اقدامات به عمل آمده در سال جاری تعداد بیشتری از دکل های حفاری در چرخه عملیات قرار گرفت و با توجه به تعمیرات دوره ای و نوسازی دستگاه های حفاری و تجهیزات خدمات فنی، انتظار می رود در سال ۱۴۰۱ تمامی دکل های حفاری شرکت بکار گیری گردد.

در این آیین حجت الاسلام روح الله شریفی روانشناس و کارشناس مسائل مذهبی و خانم دکتر بهادری با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، درباره نقش بانوان در پرورش نسل های آینده و مسئولیت آنان در قبال خانواده و کار مطالبی بیان داشتند.

در ادامه پس از اجرای چند برنامه فرهنگی، از هفت نفر از بانوان شاغل در شرکت که به به افتخار بازنشستگی نائل شدند تجلیل بعمل آمد و همچنین از ۲۱ ورزشکار زن و سه مربی ورزشی شرکت نیز تقدیر گردید.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۰۳۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *