اخبار داغ

غیرت دینی مخصوص قشر و دوره‌ای خاص نیست

فرمانده ناجا گفت: داشتن غیرت دینی مخصوص قشر و شخص و دوره‌ای خاص نیست این در حالی است که رزمندگان و شهدا از مصادیق برجسته غیرت دینی هستند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سردار حسین اشتری صبح یکشنبه در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت […]

اشتراک گذاری
27 دی 1400
78 بازدید
کد مطلب : 141313

فرمانده ناجا گفت: داشتن غیرت دینی مخصوص قشر و شخص و دوره‌ای خاص نیست این در حالی است که رزمندگان و شهدا از مصادیق برجسته غیرت دینی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سردار حسین اشتری صبح یکشنبه در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت خوزستان که در خرمشهر برگزار شد با بیان اینکه امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است و هیچکس نباید به خود اجازه دهد امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند، اظهار کرد: هر کجا دشمن بخواهد امنیت کشور را هدف قرار دهند با جدیت و اقتدار تمام با آن برخورد می‌کنیم.

سردار اشتری افزود: دشمنان ایران همواره در پی فتنه انگیزی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم هستند اما باید بدانند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پیشرفته‌ترین امکانات در برابر این عناصر نامطلوب ایستادگی خواهد کرد.

وی ادامه داد: مردم کشورمان در هر شرایط و زمان و مکان با حضور در صحنه و حمایت از فرزندانشان در سنگر امنیت میهن توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی با یادآور شدن اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان با کمترین امکانات و بدون امکانات و تجهیزات و توکل به خدا توانسته‌اند که دشمن بعثی را از کشور خارج کنند، افزود: این اعتقادات در هر جا وجود داشته باشد به پیروزی منجر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی در سخنانش به الگو برداری جبهه مقاومت از رشادت رزمندگان دوران مقدس ایران نیز اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت هم به تبعیت از این شهدا موفقیت یافت و سردار سلیمانی هم باعث شده که نمود آن دوران در عصر کنونی متجلی شود.

وی، سردار سلیمانی را سرباز واقعی ولایت خواند و یادآور شد: رمز موفقیت سردار سلیمانی اخلاص و ولایت مداری بود و برای پیروزی در عصر حاضر نیز باید همان اخلاص و ولایت مداری وجود داشته باشد.

فرمانده کل نیروی انتظامی در ادامه خط قرمز نیروی انتظامی را حفظ امنیت مردم دانست و اظهار کرد: امروزه هیچکس نباید جرأت داشته باشد تا این نظم و امنیت را به هم بزند و جمهوری اسلامی نیز وظیفه خود می‌داند که تا پای جان مراقب امنیت باشد؛ ما در اجرای امنیت با کسی تعارف نداریم و در رابطه با تهدید امنیت با قاطعیت و اقتدار برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان و معاندان به دنبال خدشه وارد کردن کشور هستند و اتفاقات و فتنه‌های بسیاری در دوران قبل و بعد از انقلاب با همین هدف اتفاق افتاد اما شاهد بودیم همه نیروهای امنیتی ایستادند تا با هوشمندی این مسیر پر صلابت ادامه یابد.

سردار اشتری تأکید کرد: جمهوری اسلامی با قاطعیت و تجهیزات به روز و با برنامه‌ریزی خوب و حمایتی این امر مهم را انجام و ادامه خواهد داد و این راه ادامه خواهد داشت.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۷۰۰۴۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *