اخبار داغ

شرکت فولاد شادگان سهم عمده‌ای در پویایی و رونق اقتصادی منطقه دارد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از فرمانداری شادگان، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در بازدید شرکت فولاد شادگان ، گفت: شرکت فولاد شادگان سهم عمده‌ای در پویایی و رونق اقتصادی منطقه دارد، ضمن اینکه نقش عمده‌ای در ایجاد اشتغال در شهرستان ایفا می‌کند، البته با توجه به تغییرات گسترده در […]

اشتراک گذاری
27 دی 1400
45 بازدید
کد مطلب : 141310

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از فرمانداری شادگان، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در بازدید شرکت فولاد شادگان ، گفت: شرکت فولاد شادگان سهم عمده‌ای در پویایی و رونق اقتصادی منطقه دارد، ضمن اینکه نقش عمده‌ای در ایجاد اشتغال در شهرستان ایفا می‌کند، البته با توجه به تغییرات گسترده در مدیریت این شرکت انتظار می‌رود به اشتغالزایی نیروهای بومی بیشتر بها داده شود تا اشتغالزایی منطقه به پویایی برسد.

امید صبری‌پور افزود: بر این اساس توسعه شرکت فولاد شادگان در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و موانع توسعه شرکت شناسایی و در رفع آنها تلاش خواهد شد.

وی اظهار داشت: البته همانگونه که آلایندگی فولاد برای مردم شهرستان است فرصت‌های شغلی نیز باید همزمان با توسعه این صنعت برای شهروندان شادگانی باشد.

صبری‌پور با تاکید بر جذب نیروی بومی در شرکت فولاد این شهرستان بیان کرد: جذب نیروی بومی در واحدهای تولیدی، فولاد و سازمان‌های شادگان به عنوان مطالبه مردم از سوی کارفرمایان، صاحبان صنایع و ادارات در اولویت قرار گیرد.

لازم به ذکر است: دکتر صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان با همراهی مهندس بیرانوند مدیر کل تعزیرات استان خوزستان،مهندس کهزادمدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان، مهندس خنافره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و طالبی رئیس تعزیرات شادگان پیرامون بررسی مشکلات تولید ،فروش و کیفیت تولیدات فولاد شادگان بازدید نمودند‌.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۷۰۰۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *