اخبار داغ

مقاوم سازی و بازسازی زیرساخت های گازرسانی در استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، وحید خوش خواهش رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان خوزستان، گفت: با توجه به اینکه مقاوم سازی و بازسازی زیر ساخت¬های گازرسانی، از ماموریت سازمانی و در راستای پایداری گازرسانی به شهرها و روستاهای استان می باشد، سالیانه […]

اشتراک گذاری
26 دی 1400
125 بازدید
کد مطلب : 141276

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، وحید خوش خواهش رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان خوزستان، گفت: با توجه به اینکه مقاوم سازی و بازسازی زیر ساخت¬های گازرسانی، از ماموریت سازمانی و در راستای پایداری گازرسانی به شهرها و روستاهای استان می باشد، سالیانه پروژه های زیادی در این بخش طراحی و عملیاتی می شود.

وی با بیان مطلب فوق افزود: بعد از سیل سال ۱۳۹۸ با دو رویکرد مقاوم سازی زیر ساخت های تخریب شده و در معرض بحران، از طریق مطالعات فصلی جریان سیلاب ها و گزارشات مدیریت بحران استان نسبت به تعریف پروژه های مقاوم سازی اقدام شده است.

خوش خواهش اضافه کرد: در سال گذشته در بخش بازسازی و مقاوم سازی شبکه و خطوط گازرسانی در استان ۲۶ پروژه تعریف شده است که تاثیر آنها در پایداری گازرسانی به شهرها و روستاها نقش مهمی دارد.

رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به اینکه در سال گذشته در بخش ساختمانی ۲۲ پروژه طراحی و پیمان سپاری گردیده است، عنوان کرد: بخشی از این پروژه ها عملیاتی شده است و بخش دیگری در حال اجرا می باشد.

خوش خواهش تصریح کرد: با توجه به اهمیت پایداری شبکه های گازرسانی، کلیه ی پروژه های تعریف شده تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۶۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *