اخبار داغ

نیروهای امنیتی باید ابعاد قضیه از دست دادن شهردار جهادی دهدز را روشن کنند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، خطیب جمعه باغملک در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن دعوت خود و خواهران و برادران ایمانی به رعایت تقوا و تسلیت به مردم ایذه ، دهدز و باغملک به مناسبت درگذشت شهردار عزیز و انقلابی دهدز گفت: حیف است که نیروهای ارزشی و انقلابی این چنین مظلومانه […]

اشتراک گذاری
25 دی 1400
75 بازدید
کد مطلب : 141249

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، خطیب جمعه باغملک در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن دعوت خود و خواهران و برادران ایمانی به رعایت تقوا و تسلیت به مردم ایذه ، دهدز و باغملک به مناسبت درگذشت شهردار عزیز و انقلابی دهدز گفت: حیف است که نیروهای ارزشی و انقلابی این چنین مظلومانه پر بکشند و از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی میخواهیم که تمام جوانب موضوع را برای مردم شفاف و روشن کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بهمنی افزود: چرا نیروی انتظامی شهرستان ایذه چند ماه فرمانده نداشته است؟؟؟!!! آیا امنیت شهرستان های ایذه و باغملک آنچنان که شایسته مردم این دو شهرستان است برای مسئولان امنیتی و اطلاعاتی استان اهمیت دارد؟؟!! آیا تیراندازی در ملأ عام از قبل طراحی شده و نیاز بود؟ اداره اطلاعات به منظور مشخص شدن ابعاد این حادثه دلخراش به ابهامات پاسخ بدهند تا در آینده از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت قیام ١٩ دی قم ادامه داد: سه محور “غیرت دینی و انقلابی” ، “جنگ نرم” و “وحدت” در بیانات رهبر انقلاب بیشتر به چشم می آمد ، انقلاب ایران ، یک «انقلابِ دینی» بود و نه «انقلابِ سکولار» و دشمن با «اسلام سیاسی» مخالف است ، نه «اسلام سکولار» و «عامل نجات کشور» در بزنگاه‌های مختلف ، غیرت دینیِ مردم بوده است ، اهل فکر و قلم باید در مقابل غیرت‌زدایی از مردم نسبت به اصول ، مبانی و بیّناتِ انقلاب» بایستند ، پایبندی به «اصول انقلاب» ، موجب «پیشرفت» می‌شود ، «حقیقت ، هویّت ، باطنِ مردم ایران» در «زیر تابوت شهید سلیمانی» آشکار ش و «نظرسنجی‌ های کذائی» راه به جایی نخواهد برد.

خطیب جمعه باغملک بیان کرد: جنگِ نرم بر علیه بیّنات انقلاب اسلامی یک «جنگِ نرمِ وسیع و متنوّع» در جریان است ، دشمن ، افراد «بی‌ارزش» و «کم‌مایه» و «پُرمدّعا» را که اصول انقلاب را زیر سؤال می‌برند، برجسته می‌کند ، در این جنگ ، بیّنات انقلاب از قبیلِ «حاکمیّت دین»، «تسلیم‌ نشدن در برابر دشمن مستکبر»، «استقلال»، «مبارزه با فساد و بی‌عدالتی» و … نفی می‌شود ، نباید موفقیّت‌های جمهوری اسلامی، «مکتوم» بماند ، کارهای عقب‌افتاده ناشی از «فساد»، «اشرافی‌گری» و «نگاه غیرانقلابی» است.

وی ضمن بیان اینکه با وحدت میتوان در مقابل دشمن ایستاد یادآور شد: نباید «اختلاف سلیقه‌ها ، روش‌ها و منش‌ها»، موجب «جبهه‌گیریِ تقابلی» شود و در مقابل کسانی‌که مقابل انقلاب می‌ایستند ، انقلاب «چاره‌ای جز ایستادن» ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین بهمنی با اشاره به روز تکریم مادران و همسران شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین در روز یک شنبه عنوان کرد: از منظر روانشناسان شخصیت اصلی انسان در رحم مادر شکل می‌گیرد و تاثیرگذار ترین شخصیت در شکل گیری انسان مادر است ، به حدی که به فرموده نبی مکرم اسلام (ص) شیر مادر می‌تواند طبیعت انسان را تغییر بدهد ، به همین دلیل در تاریخ می‌بینیم که حتی فرزندان برخی انبیاء و ائمه نیز منحرف بودند و این انحراف قطعا از ناحیه پدر نیست ، چون پدر معصوم است ، بذر هر چقدر مرغوب باشد ولی وقتی در زمین شوره زار کاشته شود رشد نمیکند(نسائکم حرث لکم)
به لحاظ منطقی هم جنین ٩ ماه از خون مادر ارتزاق میکند ، دو سال از شیر مادر که عصاره جان اوست و در دوران کودکی چون مرد معمولا خارج از خانه است ، کودک از رفتار و گفتار مادر عکس برداری میکند و در حقیقت کودک آینه تمام نمای رفتار و گفتار مادر است ، زنانی که از نظر اعتقادی ضعیفند از تریبت فرزندانی چون قاسم سلیمانی و… عاجزند.

وی افزود: بزرگترین و خطرناک ترین نقشه دشمن برای زمین زدن جوامع اسلامی ایجاد اختلال در نظام خانواده است ، رابرت مرداک صهیونیستی می گفت اگر می خواهید تا سالهای آینده در ایران چیزی از اسلام باقی نماند باید واژه مادر را از بین ببریم ، دشمن با تغییر در فرهنگ و ذائقه جامعه اسلامی دیگر نیازی به جنگ نظامی ندارد ، چون وقتی فرهنگ ما مثل فرهنگ دشمن شد ، ما هم می شویم سرباز او….! و شخصیت ام البنین آنگونه بود که وقتی بشیر خبر از کربلا آورد خبری از فرزندان خود نگرفت بلکه تنها خبر از حسین(ع)می گرفت و اجر مادر شهید در آموزه های ما کم تر از خود شهید نیست و باید به پاس فداکاری ام البنین گونه وزینب گونه مادران و همسران شهدا این زنان والامقام را ارج نهیم.

خطیب جمعه باغملک در پایان با اشاره به روز شهادت شهید نواب صفوی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری می فرمانید که تاثیرگذارترین شخص در شخصیت من نواب بود ، نواب روح انقلابی را در حوزه علمیه به وجود آورده بود و آروزی او شکل گیری حکومت اسلامی بود همچنانی که میگفت آرزو دارم حکومت اسلامی تشکیل شود تا به عنوان یک کارگر در خدمت جامعه اسلامی باشم.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۵۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *