اخبار داغ

مسیر توسعه جوامع، از رسانه های قوی و روابط عمومی مترقی می گذرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری جنوب فردا، سید علی بلادیان نماینده سه کنفرانس ملی و بین المللی در استان خوزستان مطرح کرد: مسیر توسعه جوامع، از رسانه های قوی و روابط عمومی مترقی می گذرد ۲۷ الی ۲۸ بهمن ۱۴٠٠دپارتمان ارتباطات و اطلاعات،موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، و […]

اشتراک گذاری
25 دی 1400
92 بازدید
کد مطلب : 141223

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری جنوب فردا، سید علی بلادیان نماینده سه کنفرانس ملی و بین المللی در استان خوزستان مطرح کرد: مسیر توسعه جوامع، از رسانه های قوی و روابط عمومی مترقی می گذرد

۲۷ الی ۲۸ بهمن ۱۴٠٠دپارتمان ارتباطات و اطلاعات،موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، و انجمن روابط عمومی ایران با مجوز علمی پژوهشی وزارت علوم و تحقیقات و برخورداری از اعضای هیات علمی متخصص و صاحب نام و هیات اجرایی توانا از دست اندرکاران و فعالین روابط عمومی و ارتباطات کشور با موضوعات بدیع و اثربخش سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران را برگزار خواهد کرد.

به نقل از جنوب فردا، سید علی بلادیان نماینده سه کنفرانس ملی و بین المللی در استان خوزستان گفت: سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران با محوریت نقش علوم ارتباطات در شکل گیری کشورهای وارث تمدن افزود جامعه شناسی ارتباطات، روانشناسی ارتباطات، فناوری های جدید ارتباطات، روابط عمومی تجاری، ادبیات و علوم ارتباطات، هنر و روابط عمومی، روابط عمومی سیاسی (دیپلماسی اجتماعی و فرهنگی)، مدیریت و روابط عمومی، ارتباطات مجازی، رسانه و روابط عمومی؛ شهر هوشمند، آسیب‌شناسی دیپ فیک و جعل عمیق، آسیب شناسی اینفودمی، علوم ارتباطات و مدیریت بحران و علوم ارتباطات و پیشگیری از کرونا از دیگر موضوعات کلیدی ست که در این کنفرانس مورد توجه می باشد که پس از بررسی این موارد، گواهینامه پذیرش مقالات، دریافت گواهینامه آموزشی بین المللی، بهره مندی از سخنرانی اساتید برجسته، نمایه سازی مقالات در پایگاه های علمی، انتشار مقالات برگزیده در سایت ISCوزارت علوم بخش مقالات علمی پژوهشی و ارتقای رزومه علمی شرکت کنندگان از جمله مزایا و خدمات آموزشی و تخصصی است که به شرکت کنندگان ارائه می شود.

بلادیان اشاره کرد: اعضا محترم و صاحب نام کمیته علمی معتقد است که هرم ارتباطات یکپارچه بوده و تقلیل آن به دانش های جداگانه باعث ضعف عملکردی آنها خواهد شد. به همین منظور برای دانش افزایی و اثر بخشی و تعالی سطح توانایی فردی و سازمانی و تکمیل دانش انسانی فعالان علوم ارتباطات ،خبر،رسانه و روابط عمومی ها نیز دومین جسنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی طراحی و اجرا شده است. به همین منظور همزمان با برگزاری کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی، دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی و نخستین جشنواره ملی خبر ایران با رویکرد پرونده های خبری نیز با هدف ارائه تجربه های معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصر به فرد، کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا، به اشتراک گذاری و انتقال ایده ها و تجربیات ناب و متمایز، به دست آوردن دانش و راهکارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیت های ارتباطی روابط عمومی ها برگزار می‌شود.

بلادیان خاطرنشان کرد: جامعه شناسی ارتباطات، روانشناسی ارتباطات، فناوری های جدید ارتباطات، روابط عمومی تجاری، ادبیات و علوم ارتباطات، هنر و روابط عمومی، روابط عمومی سیاسی (دیپلماسی اجتماعی و فرهنگی)، مدیریت و روابط عمومی، ارتباطات مجازی، رسانه و روابط عمومی؛ شهر هوشمند، آسیب‌شناسی دیپ فیک و جعل عمیق، آسیب شناسی اینفودمی، علوم ارتباطات و مدیریت بحران و علوم ارتباطات و پیشگیری از کرونا از دیگر موضوعات کلیدی ست که در این کنفرانس مورد توجه می باشد که پس از بررسی این موارد، گواهینامه پذیرش مقالات، دریافت گواهینامه آموزشی بین المللی، بهره مندی از سخنرانی اساتید برجسته، نمایه سازی مقالات در پایگاه های علمی، انتشار مقالات برگزیده و ارتقای رزومه علمی شرکت کنندگان از جمله مزایا و خدماتی ست که به شرکت کنندگان ارایه می شود.
بلادیان اشاره کرد: همزمان با برگزاری این کنفرانس، دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی و نخستین جشنواره ملی خبر ایران با رویکرد پرونده های خبری نیز با هدف ارائه تجربه های معنادار، خلاق، آموزشی، کاربردی و منحصر به فرد، کمک به تولید، تامین و ارائه محتوای با کیفیت بالا، به اشتراک گذاری و انتقال ایده ها و تجربیات ناب و متمایز، به دست آوردن دانش و راهکارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیت های ارتباطی روابط عمومی ها برگزار می‌شود.

نماینده سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران در استان خوزستان خوزستان اظهارکرد: از دیگر اهداف این سه رویداد بزرگ علمی و آموزشی می‌توان به ارائه جدیدترین دستاورد ها و آموزشهای شاغلان روابط عمومی، ارتقای سطح علمی نیروهای فعال حوزه علوم ارتباطات، روابط عمومی و روزنامه‌نگاری، ایجاد فرصت‌های ارائه و به کارگیری تجربه‌های موفق و متفاوت در سایر روابط عمومی ها، شبکه سازی مدیران، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان روابط عمومی و حوزه‌های علوم ارتباطی و جامعه شناسی اشاره کرد.

بلادیان در خصوص نخستین جشنواره ملی خبر ایران عنوان‌کرد: در جشنواره ملی خبر؛ بر خلاف جشنواره های مرسوم ، ملاک ارزیابی ارسال و بررسی اخبار و گزارشات و سایر تولیدات نیست بلکه با مبنا قرار دادن اثربخشی پروسه اطلاع رسانی و روزنامه نگاری و خبر نویسی؛ ارائه و ثبت پرونده های خبری مدنظر قرار دارد. پرونده‌های خبری پروسه اطلاع رسانی خبری است که خبرنگار یا روزنامه نگار با شناسایی یک مشکل و معضل اجتماعی آن را آغاز تا از طریق تهیه و انتشار اخبار، گزارش ها ، ارتباط گیری و انجام‌مصاحبه های خلاقانه در راستای آگاه سازی و افزایش دانش و اطلاعات ذی نفعان آن ‌موضوع حرکت کرده و نهایتا باعث بازارسازی اندیشه های دست اندرکاران و دستیابی به راهکارهای عملی برای حل آن مشکل منجر میشود. خبرنگار و روزنامه نگار برای دستیابی به این نتیجه مهم علاوه بر استفاده از ابزار های قدرتمند اطلاع رسانی و خبر نویسی ، استراتژی های راهبری جهت ایجاد ارتباط اثربخش را دنبال می کند. شرکت‌کنندگان در این بخش که موفق به تشکیل و پیگیری یک پرونده خبری شده باشند ، لوح یادبود عملکرد دریافت خواهند نمود. و آثار برتر همگی به هر تعدادی که باشند در مراسم‌پایانی کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران مورد تجلیل قرار خواهند گرفت. این نکته مهم بدین معناست که: این جشنواره نیز به دنبال مقایسه کردن عملکردهای روابط عمومی دستگاههای ، سازمانها ، شرکت ها و نهادهای مختلف اجرایی، اداری و … با همدیگر نیست. بلکه از دیدگاه هیات محترم علمی و اساتید صاحب نام و پیشکسوت این دپارتمان ، فرایندهای روابط عمومی پویا و خلاق بوده و متخصصان ارتباطات و روابط عمومی در مواجه با مسائل و مشکلات پیش رو نیازمند تفکر روابط عمومی ناب هستند. تفکری مبتنی بر مبارزه با هدر رفت ها و اتلاف های سازمانی به طور مستمر مبتنی بر کرامت انسانی و ارزش احترام با رویکرد خلاقیت و نوآوری و بر اساس تفکر انتقادی که می تواند مدیران و کارشناسان روابط عمومی را به این سمت سوق دهد که وظیفه روابط عمومی شناخت صحیح جامعه و سازمان ، شرایط و اقتضائات و رویکردها و طراحی استراتژی های خلاقانه در حل مشکلات است. روابط عمومی ها با ارائه این راهبردها و استراتژی های خلاقانه در حل مشکلات به دبیرخانه جشنواره ، گواهی نامه ثبت ایده خلاق دریافت خواهند نمود.
این فعال فرهنگی اجتماعی تشریح کرد: تفکری مبتنی بر مبارزه با هدر رفت ها و اتلاف های سازمانی به طور مستمر مبتنی بر کرامت انسانی و ارزش احترام با رویکرد خلاقیت و نوآوری و بر اساس تفکر انتقادی که می تواند مدیران و کارشناسان روابط عمومی را به این سمت سوق دهد که وظیفه روابط عمومی شناخت صحیح جامعه و سازمان ، شرایط و اقتضائات و رویکردها و طراحی استراتژی های خلاقانه در حل مشکلات است. روابط عمومی ها با ارائه این راهبردها و استراتژی های خلاقانه در حل مشکلات به دبیرخانه جشنواره ، گواهی نامه ثبت ایده خلاق دریافت خواهند نمود.

سید علی بلادیان تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ دی ۱۴۰۰ می باشد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به وب سایت
www.nipr.daneshpajoohan.ac.i
مراجعه نمایند.
یا با شماره های
۰۳۱_۳۷۷۷۹۹۱۴_۱۸
داخلی۳۰۷
تماس حاصل نمایند

بلادیان در پایان گفت: از این رو از کلیه اصحاب خبر و رسانه استان دعوت می شود با حضور فعال در این سه کنفراس ملی و بین الملی ، ضمن معرفی جایگاه درخشان اهل قلم در خوزستان قهرمان به ارتقا روابط عمومی ها در استان کمک کنند چرا که رسانه ی قوی و قلمی که در راستای رسالت خبر نگاری ، مطالبه گری و جهت دهی درست به افکار عمومی گام بر میدارد موجب بلوغ ، ارتقا و خدمت رسانی بهتر به جامعه و رشد حوزه ی روابط عمومی ها خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۰۲۵۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *