اخبار داغ

حضور رئیس و اعضاء کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه میرهاشمی موسوی” مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و “محمد اسکندری” مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شرکت فولاد اکسین از نزدیک در جریان روند فعالیت و تولید این شرکت قرار […]

اشتراک گذاری
25 دی 1400
78 بازدید
کد مطلب : 141244

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه میرهاشمی موسوی” مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و “محمد اسکندری” مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شرکت فولاد اکسین از نزدیک در جریان روند فعالیت و تولید این شرکت قرار گرفتند.

میر هاشم موسوی در نشستی که پس از این بازدید انجام شد ، گفت : همه ما مدیون خون شهدای عزیزی هستیم که در این منطقه مقدس ریخته شده است . باعث افتخار است که اولین سفر استانی ام بعد از انتصاب، به استان خوزستان بوده است . از اینکه رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی فرصت بازدید از مناطق محروم خوزستان را فراهم کردند تقدیر و تشکر می کنم ، دغدغه بنده رسیدگی به مناطق محروم و نابرخوردار است ، از نظر من نابرخوردار جایی است که از توجه مسئولین دور بوده است ، از آنجائیکه همه ما مدیون خاک خوزستان هستیم ، می بایست بیش از پیش توجه ویژه ای به این استان داشته باشیم .

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود : در سفر اول اینجانب به خوزستان بودجه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان برای خوزستان در نظر گرفته شد و از لحاظ عملیاتی بیش از ۶۰ درصد از مصوبات سفر اول محقق شده است .

در خصوص فولاد اکسین توسعه و گسترش این کارخانه می بایست کارشناسی شود و از آنجائیکه این یک صنعت ستراتژیک هم هست . این کارخانه یکی از دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی است که می بایست بیش از پیش توسعه یابد و در خصوص مسئولیت های اجتماعی نیز ابلاغ کردیم که تمامی شرکت های زیر مجموعه تامین اجتماعی می بایست تعهدات خودشان را در منطقه انجام دهند و اگر قصوری هست شرکت ها و مدیرانی که در منطقه حضور دارند ، جبران نمایند.

زینبده ما نیست که ما در منطقه ای مانند خوزستان شاهدی شرایط حاشیه نشینی باشیم تاکید می کنم ، مدیران اگر می خواهند ظرفیت هایی حمایتی ایجاد نمایند ما پیشتیبانی می کنیم .

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی پس از بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان با همراهی سید محمد مرعشی مدیر کل و دکتر علی ولی منش مدیریت درمان تامین اجتماعی راهی شهرستان شوش شد.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۵۰۰۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *