اخبار داغ

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر شوشتر به خانوارهای آسیب دیده از بارش باران

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر از ارزیابی بیش از ۴۰ خانوار آسیب دیده از بارش های اخیر و همکاری در تخلیه روان آب های وارد شده به منازل خبر داد. بارش بیش از ۳۴ میلیمتری باران شب گذشته در […]

اشتراک گذاری
25 دی 1400
110 بازدید
کد مطلب : 141229

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر از ارزیابی بیش از ۴۰ خانوار آسیب دیده از بارش های اخیر و همکاری در تخلیه روان آب های وارد شده به منازل خبر داد.

بارش بیش از ۳۴ میلیمتری باران شب گذشته در شهرستان شوشتر متاسفانه سبب جاری شدن روان آب ها در برخی مناطق این شهرستان به ویژه درمناطق شهرک علم الهدی، منطقه جاده صاحب الزمان و برخی از مناطق اسکان عشایری شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر با اشاره به اعزام تیم های امدادرسان در دقایق اولیه آبگرفتگی های برخی از منازل در بامداد شنبه ۲۵ دیماه،عنوان کرد:

تاکنون بیش از ۴۰ خانوار مورد ارزیابی قرار گرفته اند و ارزیابی ها ادامه دارد.

احمد علی آهنگر شوشتری همچنین افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر به کمک اهالی آمده و مشغول تخلیه‌ آب های سطحی وارد شده به منازل با استفاده از پمپ های لجن کش و دفع روان آبها هستند.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۵۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *