اخبار داغ

کمبودها و نواقص بیمارستان تامین اجتماعی دزفول برطرف شد و بیمارستان بطور کامل تجهیز و آماده بهره برداری است

دکترمیرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: برای توسعه و تقویت درمان در استان خوزستان ۱۵ مصوبه داشتیم. کمبودها و نواقص بیمارستان تامین اجتماعی دزفول برطرف شد و بیمارستان بطور کامل تجهیز و آماده بهره برداری است. بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ان شاء الله تا پایان نیمه اول […]

اشتراک گذاری
24 دی 1400
75 بازدید
کد مطلب : 141199

دکترمیرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: برای توسعه و تقویت درمان در استان خوزستان ۱۵ مصوبه داشتیم. کمبودها و نواقص بیمارستان تامین اجتماعی دزفول برطرف شد و بیمارستان بطور کامل تجهیز و آماده بهره برداری است.

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ان شاء الله تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ آماده بهره برداری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به همراه رییس و جمعی از اعضای کمیسیون اموراجتماعی مجلس شورای اسلامی مهمان خوزستانی های خونگرم بودند.

درمان تامین اجتماعی استان خوزستان پنج شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ وارد اهواز شد و در جلسه ای که رییس کمیسیون اموراجتماعی و جمعی از نمایندگان و اعضای کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، رییس صندوق بازنشستگی کشوری ، مدیران بیمه ای ودرمانی تامین اجتماعی و مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان و جمع کثیری از مدیران محلی حضور داشتند شرکت کرد .

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این جلسه که در شرکت اکسین اهواز برگزار شد طی سخنانی از نقش مردم خوزستان در ۸ سال دوران دفاع مقدس تجلیل کرد و افزود : خوزستان برای ما عزیز است و همانطور که خوزستان دین خود را به اسلام و ایران ادا کرد ما مسئولین هم باید دین خود را به خوزستان ادا کنیم.

دکتر موسوی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : تنها پس از یک ماه از انتصاب خود به عنوان مدیر عامل در اولین سفر استانی ، به استان خوزستان آمدیم و این بیانگر توجه ما به خوزستان وجایگاه رفیع خوزستان و اهمیتی است که خوزستان برای ما دارد .

موسوی گفت در جریان سفر مهرماه سالجاری به استان خوزستان بیش از ۱۵ مصوبه داشتیم و بیش از ۵۰ درصد این مصوبات تا امروز اجرا و مابقی نیز در دست اقدام است .

میرهاشم موسوی افزود : یکی از این مصوبات مربوط به بیمارستان ۹۶ تختخوابی و جدید تاسیس شهرستان دزفول بود که بخش عمده ای از نواقص و کمبود های تجهیزاتی و ساختمانی و تاسیساتی برطرف شد و همچنین نحوه اداره وفعالیت این بیمارستان را از هلدینگ به ملکی تغییر دادیم و این تصمیم در راستای پاسخ به مطالبات مردم و رضایتمندی بیمه شدگان صورت گرفت .

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از دیگر مصوبات خوزستان را تاکید بر تسریع در تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان عنوان کرد و اظهار داشت : مقرر شد بیمارستان آبادان ظرف سه ماه آینده به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برسد و ظرف ۹ ماه آینده باید تکمیل و افتتاح گردد که خوشبختانه این بیمارستان هم اکنون به پپیشرفت ۸۰ درصدی نزدیک شده و ان شاء الله با تلاش و همت مدیر پروژه و مهندسین و زحمات کارگران ، تا انتهای نیمه اول سال ۱۴۰۱ تکمیل و آماده بهره برداری خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی یکی دیگر از مصوبات استان خوزستان را اختصاص ۶۷ میلیارد تومان برای خرید چیلر و بهبود سیستم سرمایشی بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر ذکر کرد و خاطرنشان کرد بهبود و اصلاح سیستم سرمایشی و تهویه بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر تا پایان بهمن ماه سالجاری به بهترین صورت ممکن انجام خواهد شد .

میرهاشم موسوی با اشاره به اینکه خون امام حسین (ع) کربلا را آباد کرد گفت : به برکت خون شهدا ی دفاع مقدس، کربلای ایران یعنی خوزستان عزیز هم آباد خواهد شد.
دکترمیر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد : حاشیه نشینی وفقرو محرومیت و وضعیت فعلی استان خوزستان با وجود این همه منابع و معادن و سرمایه های خدادادی و ذخایر نفت و گاز و صنایع و پتروشیمی و صنعت قابل قبول وزیبنده نیست و ما مسئولان باید تلاش و همت مضاعف کنیم تا خوزستان به حق خود و جایگاهی که استحقاق و شایستگی آن را دارد برسد .

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: برای انجام تعهدات ومسئولیت های اجتماعی به شرکت های سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ کرده ام که وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود را در قبال مردم به نحو احسن انجام دهند و اگر قصوری در گذشته بود جبران کنند.

دکتر موسوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی بر شایسته سالاری تاکید کرد و گفت: شایسته گزینی و اجرای عدالت و ارائه خدما ت شایسته و رعایت حقوق و کرامت مردم را در صدر برنامه های ما قرار دارد و برای اشتغال و استفاده از ظرفیت ها تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم بست تا در مسیری حرکت کنیم که استان خوزستان به آنچه که استحقاق و شایستگی آن را دارد دست پیدا کند .

دکتر میر هاشم موسوی پیرامون انتصابات در سازمان تأمین اجتماعی گفت : انتصابات در سازمان تامین اجتماعی برپنج شاخصِ انقلابی بودن، مردمی بودن، کارآمد بودن، فساد ستیز بودن و پاک دست بودن استوار است و سازمان تأمین اجتماعی افتخار دارد که همراه با دولت محبوب و مردمی دکتر رییسی و با گزینش مدیران و افراد توانمند و انقلابی و مردمی وفساد ستیز درجهت ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی و خدمت رسانی به مردم گام برمی دارد .

گفتنی است دکتر میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی پس از جلسه مذکور و در یک هوای بارانی وارد شهرستان شوش شد و از شرکت شیرپگاه ، کاغذ حریر و کارخانه صنایع چوب شهرستان شوش بازدید و درجلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.
دکتر موسوی پس از جلسه شورای اداری شهرشتان شوش به همراه جواهری معاون امورمجلس و معینی مدیرکل دفتر حوزه مدیرعامل از طریق فرودگاه شهرستان دزفول به تهران بازگشتند .


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۴۰۰۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *