اخبار داغ

«محسن قاسمی» موطلایی کشتی ایران دو سال پس از ضرب و شتم در مرکز ترک اعتیاد درگذشت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژخبر، محسن قاسمی قهرمان لرستانی کشتی که در میادین ملی و بین‌المللی عناوین زیادی کسب کرده بود، امشب و پس از اینکه مدت‌ها در کما قرار داشت ، دارفانی را وداع گفت . در همین راستا فرید بهرامی رئیس هیات کشتی لرستان با […]

اشتراک گذاری
24 دی 1400
98 بازدید
کد مطلب : 141184

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژخبر، محسن قاسمی قهرمان لرستانی کشتی که در میادین ملی و بین‌المللی عناوین زیادی کسب کرده بود، امشب و پس از اینکه مدت‌ها در کما قرار داشت ، دارفانی را وداع گفت .

در همین راستا فرید بهرامی رئیس هیات کشتی لرستان با اشاره به درگذشت محسن قاسمی، اظهار کرد: متاسفانه امشب قهرمان کشتی فرنگی لرستانی را پس از تحمل سال‌ها رنج زندگی نباتی از دست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: محسن قاسمی کشتی‌گیر بنام لرستانی بارها در میادین مختلف ملی و بین‌المللی پرچم پرافتخار کشور را به اهتزاز درآورده بود و عناوینی همچون قهرمان کشتی فرنگی آسیا و جهان را در کارنامه خود داشت.

رئیس هیات کشتی لرستان با بیان اینکه محسن قاسمی از کشتی‌گیران بااستعداد و نابغه‌های استان و کشور محسوب می‌شد، گفت: متاسفانه موطلایی کشتی لرستان امشب جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بهرامی در خصوص جزییات تشییع این کشتی‌گیر پرافتخار لرستانی، گفت: منتظر اعلام زمان و مکان تشییع توسط خانواده قاسمی هستیم و به محض اطلاع برنامه‌هایی را پیش‌بینی خواهیم کرد.

گفتنی است محسن قاسمی قهرمان اسبق کشتی ایران بود که متاسفانه چند سال پیش در دام اعتیاد گرفتار شد و زمانی که قصد ترک اعتیاد را داشت توسط برخی ارازل در کمپ ترک اعتیاد مورد حمله قرار گرفت و ضربه مغزی شد و به کما رفت.
قاسمی امشب پس از ماه‌ها تحمل درد و رنج به دیار حق شتافت.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۴۰۰۴۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *