اخبار داغ

سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال و حمایت می شوند

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی که در راستای ایجاد اشتغال در اهواز فعالیت می کنند، استقبال و حمایت می کنیم. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری،مسعود فلاحی در بازدید از شرکت نوین چوب در اهواز افزود: شهرستان اهواز ظرفیت و پتانسیل های خوبی برای سرمایه […]

اشتراک گذاری
24 دی 1400
96 بازدید
کد مطلب : 141176

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی که در راستای ایجاد اشتغال در اهواز فعالیت می کنند، استقبال و حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری،مسعود فلاحی در بازدید از شرکت نوین چوب در اهواز افزود: شهرستان اهواز ظرفیت و پتانسیل های خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

وی ادامه داد: تسهیلات خوبی در بخش های مختلف برای پرداخت به سرمایه گذاران وجود دارد و بانک ها باید نهایت همکاری را با سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته باشند.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری، مسعود فلاحی سرپرست فرمانداری اهواز از بخش های مختلف شرکت نوین چوب بازدید و از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت تقدیر و قدردانی کرد.

شرکت نوین چوب در زمینه‌ صنایع سلولزی و تولید محصولات چوبی و ام.دی.اف‌ فعالیت دارد و اشتغال خوبی در اهواز ایجاد کرده است.

این شرکت در شهرک صنعتی شماره ۲ در جاده اهواز -اندیمشک واقع شده است.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۰۲۴۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *