اخبار داغ

چطور نگرانی تامین مواد مصرفی شرکت را از بین ببریم

تفاوتی ندارد که برای شرکت، کسب‌وکار و یا کارخانه و هر محیط دیگری نیاز به چه محصولات نظافتی و شوینده‌ای دارید. قطعاً مهم است که بتوانید این محصولات با بهترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت تهیه کنید. موضوع اول برای خرید توسط هر ایرانی اصل قیمت است. هر چه قیمت پایین‌تر باشد قطعاً انتخاب آسان‌تر خواهد […]

اشتراک گذاری
22 دی 1400
80 بازدید
کد مطلب : 141128

تفاوتی ندارد که برای شرکت، کسب‌وکار و یا کارخانه و هر محیط دیگری نیاز به چه محصولات نظافتی و شوینده‌ای دارید. قطعاً مهم است که بتوانید این محصولات با بهترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت تهیه کنید. موضوع اول برای خرید توسط هر ایرانی اصل قیمت است. هر چه قیمت پایین‌تر باشد قطعاً انتخاب آسان‌تر خواهد بود.

همین‌طور در خریدهای کلی این مسئله بیشتر نمود پیدا می‌کند. از طرفی اگر درگیر خرید شوینده‌ها، ظروف یکبار مصرف، دستمال کاغذی و هر کالای مصرفی دیگری هستید باید به دنبال یک فروشگاه عمده معتبر و به نام باشید. اما چرا به این مسئله اشاره کردیم که اعتبار چنین فروشگاهی اهمیت دارد؟ خوب تصور کنید که قصد خرید خودرو را دارید. قطعاً ترجیحتان این است به سراغ برند و فروشنده‌ای بروید که در صورت بروز هر مشکلی پشتیبانی‌های لازم و خدمات پس از فروش مناسب را خواهد داشت.

راهنمای خرید عمده مواد مصرفی شرکتی با کمترین قیمت

در خرید اینترنتی ظروف یک‌بارمصرف اگر دقت لازم را نداشته باشید با چند مشکل عمده مواجه می‌شوید. اول این که محصولات و ظروف یک‌بارمصرف باید دارای پروانه ساخت، نوع پلیمر، مثلث‌های سه‌گانه حک شده باشند. در واقع چنین محصولاتی قابل بازیافت هستند و قطعاً استفاده از آن‌ها نیز خطر کمتری را هم برای محیط‌زیست و هم برای انسان خواهد داشت. از طرفی بر اساس استانداردی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر گرفته است علامت اختصاری PVC روی ظروف نشان از خطرناک بودن و غیرقابل‌استفاده بودن آن‌ها است. در نتیجه ممکن است برخی فروشگاه‌ها این ظروف را با قیمت کمتری به شما عرضه کنند.

در چنین شرایطی معمولاً مشتریان ظروف پلاستیکی یک‌بارمصرف جذب قیمت پایین می‌شوند. همین‌طور بر اساس اطلاعاتی که در مورد ظروف یک‌بارمصرف وجود دارد. هرکدام از آن ها را در یک شرایط خاص می‌توان استفاده کرد. مثلاً تمامی ظروف در دمای زیر ۵ درجه قابل‌استفاده نیستند.

تفاوتی ندارد که صاحب رستوران، کافی‌شاپ، یک شرکت و یا فروشگاه هستید. در نهایت احتمالاً مشتری لوازم یک‌بارمصرف هستید.

ظروف یک‌بارمصرف شامل چه مواردی خواهند بود؟

  • ظرف نان و شیرینی
  • ظرف نوشیدنی‌ها
  • ظرف بیرون بر برای رستوران‌ها
  • ظرف برای خورشت
  • ظرف برای سالاد
  • ظرف یک‌بارمصرف ماست، ترشی و سالاد

از کدام فروشگاه ظرف یک‌بارمصرف و لوازم بهداشتی بخریم؟

امروزه در مورد انتخاب محصولات بهداشتی مانند دستمال کاغذی، باید وسواس بیشتری را به خرج داد. بخصوص اگر قصد شما خرید عمده دستمال کاغذی باشد این مسئله بیش‌ازپیش حساسیت پیدا خواهد کرد. اما چه فروشگاه‌هایی نیاز به می‌توانند به شما امکان انتخاب و خرید عمده محصولات باکیفیت را بدهند؟ اصلاً بر اساس چه ملاکی دستمال کاغذی باکیفیت انتخاب می‌شود. شرکت‌هایی مانند سافتلن، پاپیا، تنو، شکوه و… از جمله بهترین و معتبرترین شرکت‌ها در زمینه عرضه دستمال کاغذی هستند.

درصورتی‌که قصد خرید این محصولات را دارید می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی استفاده کنید که این کار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند. از طرفی هیچ محدودتی در خرید و انتخاب وجود نخواهد داشت.

یعنی می‌توانید هر تعداد بسته را بر اساس موجودی سایت و فروشگاه اینترنتی دستمال کاغذی انتخاب کنید. همین‌طور فروشگاه‌هایی نیز هستند که در این وضعیت به دنبال سودجویی بوده و از اعتماد مردم سوءاستفاده می‌کنند. آن‌ها کالاهای بی‌کیفیت را عرضه نموده و صرفاً سعی در فروش محصول دارند.

چگونه ظرف یک‌بارمصرف را در بازار ایران انتخاب کنیم؟

باید بدانید که برندهای زیادی نیز در زمینه فروش محصولات یک‌بارمصرف در ایران فعالیت می‌کنند. این کارخانه‌ها زیر نظر اتحادیه پلاستیک و وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کنند. درصورتی‌که قصد انتخاب بدون ریسک بهترین کیفیت و مناسب‌ترین محصولات را دارید، به این مسئله دقت داشته باشید که برخی از برندها از مواد بی کیفیتی برای تولید استفاده می‌کنند.

برخی از آن‌ها نیز قیمت بالایی دارند. حال در این وضعیت برخی فروشگاه‌ها نیز ظروف یک‌بارمصرف تاریخ مصرف گذشته را به فروش می‌رسانند. این‌همه شرط وجود دارد که بر اساس آن شما باید یک کالای باکیفیت انتخاب کنید. علاوه‌برآن ظرف یک‌بارمصرف نباید رنگی غیر از ظاهر معمول داشته باشد، کدر بودن ظرف‌های یک‌بارمصرف نشان از بی‌کیفیت بودن آن و مواد ساختش دارد. انتظار می‌رود که شما این محصولات را از مراکزی تهیه کنید که دارای مجوز اتحادیه بوده و بر اساس یک سری استانداردها و فیلترهای خاص فعالیت می‌کنند.

اگر قصد خرید این محصولات برای محرم، مراسمات، جشن‌ها و… را دارید. اول‌ازهمه بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. پس از آن به این مسئله توجه داشته باشید که برخی از برندها ممکن است دارای نمونه‌های کپی و تقلبی در بازار باشند. در نتیجه به مسئله تشابه اسمی در زمان خرید و سفارش اینترنتی محصولات و ظروف یک‌بارمصرف نیز دقت کافی را داشته باشید.

استفاده از ظروف یک‌بارمصرف بی‌کیفیت مضرات و عوارض منحصر به خود را دارد. بخصوص این که برخی از آن‌ها تحمل کنترل و تاب دمای بالا را ندارند. در نتیجه بهتر است که حتماً در مسئله انتخاب این ظروف چند اصل را به یاد داشته باشید.

نکات خرید اینترنتی عمده و ارزان دستمال کاغذی

دستمال‌کاغذی‌ها از مواد مختلفی ساخته شده و برخی از آن‌ها ممکن با استفاده از مواد بازیافتی ساخته می‌شوند و ممکن است کیفیت لازم را نداشته باشند. همین‌طور لازم است که روی بسته‌بندی دستمال‌کاغذی‌ها و برندهای مختلف آن نماد استاندارد و تأییدیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درج شده باشد. برگ‌های آن ضخامت لازم را داشته و درعین‌حال نرم و لطیف باشند. همین‌طور نیاز است که حتماً دستمال کاغذی را به‌صورت عمده از مراکزی تهیه کنید که به شما تضمین کیفیت و اصالت کالا را می‌دهند.

به‌هرحال در خرید اینترنتی مسئله بررسی اصالت اهمیت زیادی دارد. برخی از کالاهای این‌چنینی در صورت بی‌کیفیت بودن، اگر در حجم بالا هم خریداری شوند ممکن است روی دست شما بمانند و قطعاً این ضرر مالی بزرگی برای شرکت‌ها خواهد بود. تفاوتی ندارد که شما بنا به چه مقصد و دلیلی خریدتان را انجام می‌دهید.

تعداد لایه‌ها در هنگام خرید دستمال کاغذی را بررسی کنید. لازم است که برگه‌ها مرغوبیت و کیفیت لازم را داشته باشند و همین‌طور اگر نوع موردنظر چندلایه باشد که بهتر است. چندلایه بودن دستمال‌کاغذی‌ها بازدهی آن را بیشتر می‌کند.

راهنمای انتخاب و خرید عمده مواد شوینده و بهداشتی

در هنگام خرید عمده شوینده‌ها بهتر است به کیفیت و همین‌طور برند دقت کنید. مایع ظرف‌شویی باکیفیت قدرت پاک‌کنندگی بالایی دارد. یک چربی‌زدای مناسب است. در مقابل باید ایمن و غیرسمی باشند. در صورتی سمی بودن موجب بروز آسیب‌های پوستی می‌شوند. به‌هرحال در شرکت‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها و مراکز خدماتی این مواد به‌صورت لحظه‌ای و با حجم زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرند. امروزه خریدهای اینترنتی یکی از بهترین روش‌های سفارش کالا و انتخاب هستند.

هر چه فروشگاه اینترنتی به شما تضمین‌های بیشتری در زمینه کالاهای به فروش رسانده بدهد. قطعاً انتخاب و خرید برای شما آسان‌تر خواهد شد. همین‌طور یکی از نکات مهمی که باید در انتخاب عمده و خرید به‌صورت کلی بخصوص در مواد شوینده به آن دقت کنید، مسئله تاریخ انقضا و تاریخ تولید است. قطعاً اگر می‌خواهید به‌صورت عمده خرید کنید بهتر است از فروشگاهی این کار را انجام دهید که به شما ظروف یک‌بارمصرف، مواد شوینده و … را با تاریخ انقضای طولانی‌مدت عرضه می‌کند. معمولاً در مصارف حجم بالا لازم است که مایع ظرف‌شویی و… قدرت پاک‌کنندگی بالایی داشته باشند. در غیر این صورت معمولاً خرید آن‌ها به‌صرفه نیست.

خرید آنلاین دستمال کاغذی کارتنی و عمده

برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی که قصد خرید دستمال کاغذی را دارند چند مسئله اهمیت زیادی دارد. امکان صدور فاکتور رسمی بسیار مهم است. این صدور باید به بخش مالی شرکت‌ها ارائه شود و لازم است که مهر استاندارد و معتبری داشته باشد. پس از آن فروش به‌صورت نقدی برای این شرکت‌ها تخفیفات ویژه‌ای به همراه خواهد داشت و این خدمات با تخفیفات ویژه توسط برخی عمده‌فروشی‌ها انجام می‌شود. قیمت بسته‌بندی‌های دستمال کاغذی نیز به‌صورت کارتنی خواهد بود. اگر قصد شما خرید عمده اینترنتی دستمال کاغذی است. بهترین کار سفارش از مراکزی است که در پایتخت هستند و می‌توانند به کل کشور محصولات را ارسال کنند.

در هنگام انتخاب ظرف‌شویی و مواد نظافتی برای سرویس‌های بهداشتی و… می‌توانید روش خرید عمده را انتخاب کنید. به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که در زمینه عرضه محصولات معتبر و برندهای اورجینال فعالیت دارند.

همین‌طور بهتر است که مایع ظرف‌شویی و شوینده آلرژی‌زا و سبب بروز حساسیت شوند. عدم استفاده از مواد شوینده دارای فسفات یکی از مسائل مهم دیگر است. به‌هرحال تفاوتی ندارد که قصد شما خرید ظرف پلاستیکی است، ظروف یک‌بارمصرف و … حتماً به کیفیت محصولات توجه داشته باشید. حتماً قیمت را یک فاکتور مهم بدانید. درست است قیمت ارزان نشان از وجود مشکل در برخی روش‌های خرید است. اما به‌هرحال گران بودن این محصولات نیز قطعاً به‌صرفه و منطقی نخواهد بود.

چگونه لوازم یک‌بارمصرف باکیفیت انتخاب کنیم؟

همان‌طور که عرض کردیم خرید ظروف یک‌بارمصرف باکیفیت با بررسی برند، قیمت و همین‌طور استعلام تأییدیه‌ها و یا مشاهده تصاویر نمونه قابل انجام خواهد بود. یکی از مزیت‌های فروشگاه‌های اینترنتی خرید عمده لوازم مصرفی این است که شما می‌توانید در صورت بروز مشکل پیگیری‌های لازم را داشته باشید. می‌توانید از مسئله شفاف‌سازی قیمت استفاده کنید.

ظروف یک‌بارمصرف نباید در اثر قرارگرفتن در شرایط دمایی مورداستفاده دچار تغییر حالت شوند. اگر قصد استفاده از این ظروف برای جابه‌جایی غذای گرم را دارید. اگر برای غذای سرد و یا به‌صورت طولانی استفاده می‌شود، می‌توانید بر همین اساس با پشتیبانی فروشگاه‌ها صحبت کنید، آن‌ها به شما مشاوره قیمت می‌دهند. براین‌اساس می‌توانید انتخاب آسان‌تری داشته باشید. همین‌طور اگر قصد شما خرید چند محصول است، در فاکتور به طور کامل قید خواهد شد. برخی فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه عرضه این محصولات به‌صورت دوره‌ای به شما تخفیفاتی نیز ارائه می‌دهند. به‌واسطه این تخفیفات می‌توانید خریدی آسان‌تر انجام دهید. دستمال کاغذی، شوینده بهداشتی، پوشک، نوار بهداشتی، ظروف یک‌بارمصرف و… در دسته‌بندی کالاهای مصرفی شرکت‌ها و ارگان‌ها قرار می‌گیرند.

خرید محصولات بهداشتی و مصرفی عمده

شرکت‌های بزرگ تولید دستمال کاغذی تنوع تولید زیادی دارند. از جمله این محصولات دستمال کاغذی است. قصد داریم کمی در مورد این محصولات صحبت کنیم. دستمال کاغذی خانواده، دستمال کاغذی اقتصادی، دستمال چند لایه، ۲۰۰، ۱۰۰ و ۳۰۰ برگ. بسته به نیازتان می‌توانید آن را سفارش دهید. اگر اولین تجربه خرید شما است و یا این که مسئول خرید یک شرکت شده‌اید، می‌توانید مشورت‌های لازم را از فروشگاه‌هایی که در زمینه عرضه این محصولات فعال هستند دریافت کنید. آن ها از شما نیازسنجی خواهند کرد و سرانجام به شما طیف وسیعی از کالاها را پیشنهاد می‌دهند.

لازم است که تمامی محصولات در این حیطه مصرفی دارای گارانتی و همین‌طور تضمین باشند. در غیر این صورت قطعاً منطقی نیست که شما چنین خرید مهمی در چنین حجمی را با از یک فروشگاه ناشناس انجام دهید.

امروزه این محصولات با گواهی تأیید و بررسی‌های وزارت بهداشت عرضه می‌شوند. قطعاً اگر محصولی این تأییدیه‌ها را نداشت باشد در کیفیت آن شک کرد.

از کدام فروشگاه خرید کنم؟

برای انتخاب آسان در این زمینه‌ها، برندها را بشناسید، به سراغ محصولات ارزان‌قیمت با تضمین کیفیت بروید. فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که در زمینه انتخاب برند محدودیت کمتری داشته باشند. گاهی بهتر است به سراغ چند برند بروید. اگر قصد خرید دستمال کاغذی را دارید. می‌توانید از برندهای شکوه، سافتلن، تنو، پاپیا، بی تا و… انتخاب کنید. در چنین خریدهایی به اطلاعات روی بسته‌بندی دقت کنید. نشان استاندارد، گواهی‌نامه‌های تأیید سلامت و بهداشت، گواهی تأیید برند می‌توانند روش‌های خوبی برای تعیین کیفیت باشند. همین‌طور شرط دوم و دست‌یافتنی‌تر انتخاب فروشگاهی است که مشتریان زیادی دارد.

دستمال‌کاغذی‌ها نیز در نمونه‌های اقتصادی و بسته‌بندی‌های لوکس عرضه می‌شوند. برخی از بسته‌بندی‌ها و قیمت‌گذاری‌ها مناسب شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و… هستند. برخی از آن‌ها نیز معمولاً برای مصارف خانگی هستند. مواد شوینده نیز در نمونه‌های اقتصادی عرضه می‌شوند. غلظت زیادی دارند و قطعاً لازم نیست هزینه زیادی را برای آن عرضه کنید.

جمع بندی

همین‌طور ظروف یک‌بارمصرف نیز دارای نماد و تأییدیه‌ها و علامت مثلث پیوسته هستند. به این موارد نیز دقت کنید. البته اگر صرفاً دغدغه شما خرید ارزان است به‌هرحال فروشگاه رز گل برای شما پلن‌ها و پیشنهادات زیادی دارد. معمولاً امروزه خرید این‌گونه محصولات وابسته به شهر و محل زندگی شما نیست. می‌توانید آن ها را از چندین کیلومتر دورتر سفارش دهید و در نهایت کالا را در کمترین زمان ممکن به شما در هر آدرس و محلی که می‌خواهید از طریق هر روشی که مد نظرتان است تحویل داده خواهد شد.

این فروشگاه‌ها ها به‌صورت روزانه قیمت‌های خود را در دسترس مشتریان قرار می‌دهند. در نتیجه تمامی کالاها را می‌توانید بر اساس همان قیمتی که در بازار مرسوم است تهیه فرمایید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *