اخبار داغ

نشست هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، نشست هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای با هدف بررسی و رفع مشکلات بیمه ای کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در این شرکت برگزار شد. این نشست روز سه شنبه (۲۱ دی ماه۱۴۰۰) با حضور سید […]

اشتراک گذاری
22 دی 1400
80 بازدید
کد مطلب : 141112

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، نشست هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای با هدف بررسی و رفع مشکلات بیمه ای کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در این شرکت برگزار شد.

این نشست روز سه شنبه (۲۱ دی ماه۱۴۰۰) با حضور سید محمد مرعشی مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان ، معاون و چند تن از مسئولان این اداره کل، مدیر منابع انسانی و مشاور مدیرعامل شرکت، تعدادی از پیمانکاران نیروی انسانی و خدمات غذایی و رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایان شرکت های خدماتی ، پشتیبانی و فنی مهندسی کشور، در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی ملی حفاری در اهواز برگزار شد.

رئیس امور دعاوی شرکت ملی حفاری در حاشیه این نشست در ارتباط با هدف از تشکیل این جلسه توضیح داد: با توجه به مشکلات بیمه ای و پیگیری های مکرر برای رفع آنها و در راستای تعامل و همکاری ، امور حقوقی و پیمان های شرکت با هدف کم کردن دغدغه کارکنان و آشنایی رابطین بیمه سازمان تامین اجتماعی، پی جوی برگزاری این نشست گردید.

محمود ممبینی گفت: در این نشست پس از بحث و بررسی مشکلات و تبادل نظر در جهت رفع آنها و طرح پرسش و پاسخ از سوی حاضران، مقرر شد ظرف یک ماه آینده از طرف تامین اجتماعی استان کمیته ای اختصاصی برای پیگیری مسائل بیمه ای شرکت ملی حفاری ایران تشکیل و ضمن هم افزایی، راهکارهای مناسب برای رفع اشکالات تبیین گردد.

کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۲۰۰۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *