اخبار داغ

تعیین کارگروه مشترک شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی با برنامه زمانبندی شده جهت حل موضوعات فی مابین در کوتاه ترین زمان ممکن

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل پایگاه خبری هوژخبر، جلسه مهمی با حضور مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان و معاونین حوزه شهرسازی، املاک ، مسکن و بازآفرینی، شهردار اهواز و معاونین مالی اقتصادی، فنی، عمرانی و شهرسازی و املاک ، رئیس و نائب رئیس شورا و اعضای کمیسیون عمران و شهرسازی […]

اشتراک گذاری
22 دی 1400
93 بازدید
کد مطلب : 141094

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل پایگاه خبری هوژخبر، جلسه مهمی با حضور مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان و معاونین حوزه شهرسازی، املاک ، مسکن و بازآفرینی، شهردار اهواز و معاونین مالی اقتصادی، فنی، عمرانی و شهرسازی و املاک ، رئیس و نائب رئیس شورا و اعضای کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

رئیس شورای اسلامی شهر هدف از برگزاری جلسه را هم افزایی و تعامل بین بخشی جهت حل مشکلات فیمابین و رشد و شکوفایی شهر دانست و عنوان کرد : برگزاری این گونه جلسات در راستای هم افزایی و تعامل بین دستگاه های مختلف اجرایی و شهرداری از اهم برنامه های شورای شهر است تا بتوان میان دستگاه های مختلف شهرداری تعامل و ارتباط موثر ایجاد کرد.

سیاوش محمودی بیان کرد: موضوع تحویل ۱۰% قدرالسهم شهرداری از اراضی و املاک که بر اساس تبصره ۶ می بایست سالیان گذشته به شهرداری تحویل شود که مقرر شد کارگروهی میان شهرداری و اداره راه و شهرسازی تشکیل شود تا ظرف مدت سه هفته نتیجه نهایی اعلام و سهم عقب افتاده شهرداری پرداخت گردد.

وی به موضوع پروژه های فعال ساختمانی که اداره کل راه و شهرسازی در بحث اقدام ملی و طرح بازآفرینی شهری در سطح شهر اهواز دارد اشاره نموده و توضیح داد: مقرر شد با تشکیل کارگروه مشترک مسائل محاسبه عوارض و صدور پروانه های پروژه های اقدام ملی و باز آفرینی شهر اهواز تسریع و براساس برنامه زمانبندی اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به موضوع بررسی طرح تفصیلی شهر اشاره کرد و افزود: مشاورینی که منتخب اداره کل راه و شهرسازی استان هستند در شرق و غرب در حال انجام وظیفه پیرامون تهیه نقشه های جی آی اس و نقشه های پایه شهر اهواز هستند .

وی ادامه داد : شهرداری اهواز متعهد شد که ظرف هفته جاری نقشه های پایه مورد نیاز راه و شهرسازی در خصوص تهیه طرح تفصیلی است در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار دهد.

گفتنی است موضوعات تحویل سهم شهرداری در خصوص آزادسازی زمینهای اطراف پل نهم ، مسئله کوی طاهر و همچنین موضوع بودجه ۳۰۰ میلیارد ریالی در نظر گرفته شده توسط دولت برای بافت فرسوده ملاشیه مورد بررسی قرار گرفتند که مقرر شد بر اساس برنامه زمانبندی موضوعات میان دو مجموعه پیگیری و دنبال شوند.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۲۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *