اخبار داغ

اصلاح ردیف بودجه افزایش نرخ ماشین آلات

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل پایگاه خبری هوژخبر، پنجمین جلسه کمیسیون تلفیق متشکل از کمیسیون های برنامه و بودجه و منابع انسانی – حقوقی و املاک و قراردادها و خدمات شهری به ریاست سیاوش محمودی و با حضور اعضای کمیسیون های ذکر شده برگزار شد. در این جلسه فردانی معاون برنامه‌ریزی […]

اشتراک گذاری
22 دی 1400
109 بازدید
کد مطلب : 141095

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل پایگاه خبری هوژخبر، پنجمین جلسه کمیسیون تلفیق متشکل از کمیسیون های برنامه و بودجه و منابع انسانی – حقوقی و املاک و قراردادها و خدمات شهری به ریاست سیاوش محمودی و با حضور اعضای کمیسیون های ذکر شده برگزار شد.

در این جلسه فردانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی ، جعفری و خانم مالکی به عنوان مدعوین حضور داشتند.

سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: موضوع اصلاح ردیف بودجه نرخ ماشین آلات مورد بررسی دقیق اعضای کمیسیون تلفیق قرار گرفت که با لایحه شهرداری که افزایش ۲۰۰ درصدی نرخ ماشین آلات را خواستار بود، پس از بررسی کارشناسی افزایش ۱۰۰ درصدی برای سال ۱۴۰۰ توسط کمیسیون به تصویب رسید.

محمودی افزود: در خصوص بخش دوم لایحه مذکور که مربوط به افزایش حجم نیروی انسانی در منطقه شش بود ، مقرر شد موضوع در جلسه آینده کمیسیون تلفیق با حضور معاونین وقت و معاون خدمات شهری و شهردار منطقه مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

همچنین نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص لایحه ردیف بودجه افزایش نرخ ماشین آلات عنوان کرد: با توجه به نرخ تورم و افزایش قیمت هایی که طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ داشتیم برای سال ۱۴۰۰، صد در صد افزایش نرخ ماشین آلات مورد تصویب قرار گرفت.

زارع زاده افزود: نرخ پایه ماشین آلات در سال ۱۳۹۸ در مقایسه با سایر کلانشهرهای کشور از جمله شیراز ، مشهد و اصفهان با بررسی‌های صورت گرفته در کمیسیون مربوطه و کمیسیون تلفیق، نرخ پایه‌ی قرارداد مصوب شده سال ۹۸ همان زمان نیز بسیار پایین در نظر گرفته شده بود.

وی در خصوص افزایش نرخ بنزین پس از سال ۱۳۹۸ و تاثیر آن در سال ۱۳۹۹ بیان کرد: با افزایش نرخ بنزین رشد فزاینده نرخ خدمات ماشین آلات را شاهد بودیم که این قرارداد چون در ابتدای سال ۱۳۹۸ تنظیم شده بود امکان تعدیل و افزایش نرخ برابر بند تصویب شده در مفاد قرارداد این امکان را به ما می دهد چنانچه با رشد فزاینده نرخ خدمات مواجه باشیم امکان اصلاح نرخ با مصوبه شورا میسر شود .

زارع‌زاده ادامه داد: مطابق بررسی‌های صورت گرفته و توافقات به عمل آمده مقرر شد جهت جبران بخشی از خسارات وارده به پیمانکاران فقط برای سال ۱۴۰۰ افزایش نرخ مورد تصویب قرار گیرد.

گفتنی است؛ این کمیسیون با دستورکار ۱) اصلاح ردیف بودجه افزایش نرخ ماشین آلات و منطقه ۶ ، ۲) صدور مجوز تاسیس شرکت خدماتی و عمرانی کارون اهواز و ۳) اساسنامه شرکت خدماتی و عمرانی کارون اهواز برگزار شد.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۲۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *