اخبار داغ

سوله قرارگاه اربعین چذابه کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژخبر، آیین کلنگ زنی سوله قرارگاه اربعین چذابه امروز با حضور مشاور وزیرنیرو در امور ایثارگران ومدیران صنعت آب و برق در مرز چذابه برگزار شد. سید یعقوب محمدمرادی در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وزارت نیرو ، گفت: برای […]

اشتراک گذاری
22 دی 1400
136 بازدید
کد مطلب : 141140

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژخبر، آیین کلنگ زنی سوله قرارگاه اربعین چذابه امروز با حضور مشاور وزیرنیرو در امور ایثارگران ومدیران صنعت آب و برق در مرز چذابه برگزار شد.

سید یعقوب محمدمرادی در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وزارت نیرو ، گفت: برای ما افتخار است در منطقه ای که قدمگاه شهدا بوده و امروز قدمگاه زائرین سیدالشهداست و برای کشور قداست خاصی دارد، اقدامات مورد نیاز را انجام دهیم.

محمدمرادی با بیان اینکه زیرساختهای ایجاد شده از سوی صنعت آب و برق در خوزستان زبانزد است، عنوان کرد: قرارگاه پشتیبانی صنعت آب و برق این تلاش جهادی را ادامه می دهد، شرکت توانیر هم حمایت لازم را خواهد داشت تا تاسیسات پشتیبانی را به بهترین شکل ایجاد کنیم که هم خدمات مورد نیاز در حوزه آب و برق را عرضه کنیم و هم اقامتگاهی برای زائرین و خادمین سیدالشهدا باشد.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خدمت رسانی به این منطقه بسیار درخشیده و اقدامات بسیار خوبی در حوزه تامین روشنایی، ایجاد شبکه و نگهداری از شبکه های برق انجام داده است.

بر اساس این گزارش، سوله قرارگاه اربعین چذابه طبق تفاهم نامه با منابع طبیعی در قالب یک زمین یک و نیم هکتاری در سال ۹۷جهت احداث اختصاص داده شد که شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو کار ساخت آن را به عهده گرفته اند.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۳۰۱۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *