اخبار داغ

جریمه ۱۹ میلیارد ریالی شرکت متخلف در اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از محکومیت و وصول جریمه ۱۹ میلیارد ریالی شرکت متخلف لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی خبر داد. نعمت اله بیرانوندی گفت: با دریافت گزارش نیروی انتظامی در مورد کشف محموله لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی […]

اشتراک گذاری
22 دی 1400
113 بازدید
کد مطلب : 141085

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از محکومیت و وصول جریمه ۱۹ میلیارد ریالی شرکت متخلف لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی خبر داد.

نعمت اله بیرانوندی گفت: با دریافت گزارش نیروی انتظامی در مورد کشف محموله لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، پرونده در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: این پرونده در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز مورد رسیدگی قرار گرفت و شعبه پس از احراز تخلف انتسابی، مدیر شرکت را علاوه بر ممانعت از فعالیت به مدت یک سال به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بیرانوندی تصریح کرد: با اعتراض متخلف، پرونده مجددا در شعبه تجدید نظر استان بررسی و مورد تایید قرار گرفت که حکم صادره پس از ابلاغ به متهم، اجرایی شده است.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۲۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *