اخبار داغ

اهمیت پاکیزگی در سلامت فردی

دستمال کاغذی، مواد شوینده و ظروف یک‌بارمصرف هرکدام از اقلام مصرفی مهم برای هر شرکت، خانه، فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ هستند. درصورتی‌که قصد تهیه هرکدام از این موارد را دارید باید به چند مسئله دقت داشته باشید. اولین موضوع قطعاً برای خرید این محصولات، بخصوص اگر شما مسئول خرید شرکت و یا کسب‌وکاری هستید قیمت خواهد […]

اشتراک گذاری
22 دی 1400
77 بازدید
کد مطلب : 141120

دستمال کاغذی، مواد شوینده و ظروف یک‌بارمصرف هرکدام از اقلام مصرفی مهم برای هر شرکت، خانه، فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ هستند. درصورتی‌که قصد تهیه هرکدام از این موارد را دارید باید به چند مسئله دقت داشته باشید.

اولین موضوع قطعاً برای خرید این محصولات، بخصوص اگر شما مسئول خرید شرکت و یا کسب‌وکاری هستید قیمت خواهد بود. تفاوتی ندارد که قصد تهیه چه محصولی را داشته باشید، در نهایت انتظار رئیس یک شرکت از شم این است که خرید اقتصادی داشته باشید. در غیر این صورت حتی اگر باکیفیت‌ترین محصول را تهیه کنید، از نظر آن‌ها هیچ توجیه اقتصادی برای خرید شما وجود ندارد.

در کنار قیمت مناسب مسئله کیفیت نیز به‌خودی‌خود اهمیت زیادی دارد. فروشگاه‌های زیادی هستند که محصولاتی چون دستمال کاغذی، شوینده و ظروف یک‌بارمصرف را با قیمتی پایین‌تر از بازار عرضه می‌کنند. این فروشگاه‌ها به شما تضمین کیفیت نمی‌دهند، محصولات آن‌ها از برندهای بی‌کیفیت و ناشناخته است. روی بسته‌بندی‌های خبری از علامت استاندارد، نشان سازمان بهداشت، صنعت، معدن و تجارت نیست. در نتیجه خرید آن‌ها می‌تواند یک ریسک بزرگ باشد.

سلامت فردی برای هر انسانی اهمیت ویژه‌ای دارد. حفظ و رعایت آن علاوه بر پویایی جسمی و روحی در انسان‌ها سبب حفظ سلامت نیز می‌شود.

خرید دستمال کاغذی به‌صورت عمده برای شرکت‌ها

انسان‌ها برای بقا نیازمند رعایت یک سری نکات بهداشتی هستند. امروزه به‌جای پارچه‌ها از دستمال کاغذی برای کنترل آلودگی‌ها استفاده می‌شود. همین‌طور دستمال‌کاغذی‌ها ممکن است در استانداردها و باکیفیت‌های مختلفی بسته به استانداردهای یک کشور طراحی و تولید شوند.

دستمال‌های کاغذی به اشکال مختلفی تولید می‌شوند: دستمال رومیزی، دستمال رولی و بسته‌بندی‌های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ عددی. هرکدام از این بسته‌بندی‌ها در یک شرایط و موقعیت خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند. فروشگاه‌هایی هستند که این محصولات را به‌صورت مستقیم از کارخانه و با قیمت عمده به شما عرضه می‌کنند. این فروشگاه‌ها محصولات خود را به‌صورت اینترنتی نیز به فروش می‌رسانند. فروش اینترنتی چند مزیت اصلی دارد. اول این که شما از کیفیت و اصالت کالا مطمئن هستید.

دوم این که قیمت‌گذاری‌ها کاملاً علنی انجام شده و همه قیمت‌ها در دسترس شماست. به طور مثال فروشگاه‌هایی که دستمال کاغذی را به‌صورت عمده عرضه می‌کنند، لیست بسته‌بندی‌ها و همین‌طور برندهای مختلف را در دسترس شما قرار می‌دهند. می‌توانید برای فروشگاه، شرکت و یا رستوران خودتان به‌صورت کلی خرید کنید. همین‌طور این فروشگاه‌ها به شما تضمین کیفیت و تحویل سریع را می‌دهند.

خرید مواد شوینده بهداشتی با قیمت کارخانه

چند اصل را همواره در خریدهای اینترنتی در نظر داشته باشید:

  • قیمت رقابتی: امروزه فروشگاه‌های اینترنتی سعی می‌کنند با ارائه قیمت پایین‌تر مشتریان را به سمت خود جذب کنند. برخی از آن‌ها حاشیه سود خود را کم تر می‌کنند و در مقابل مشتریان بیشتری به آن‌ها مراجعه می‌کنند. برای این کار می‌توان از مارکت پلیس‌ها استفاده کرد.
  • سفارش سریع محصولات مصرفی و بهداشتی: اگر اهل خرید اینترنتی هستید، این کار را با مراکزی انجام دهید که در کمترین زمان ممکن بسته موردنظر را به دست شما می‌رسانند.

قصد خرید شوینده‌ها و مواد بهداشتی موردنیاز یک شرکت، مرکز خدماتی و رستوران را دارید، به مراکزی مراجعه کنید که امکان خرید و پرداخت آسان به شما می‌دهند. در روش خرید نقدی شوینده‌ها معمولاً تخفیفات ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته می‌شود.

در هنگام خرید مواد شوینده بهداشتی باید به چند اصل مهم دقت کنید. اول این که آیا این ماده شوینده برای پوست مضر است؟ به‌هرحال اگر خودتان هم از آن استفاده نمی‌کنید باید به فکر افرادی که در این زمینه خدمات می‌دهند باشید. همین‌طور قیمت عمده خرید مواد شوینده اهمیت زیادی دارد. فراموش نکنید که هر محصول شوینده‌ای که روی بسته‌بندی‌اش نشان استاندارد و علامت‌های تأیید سازمان‌های نظارتی را داشته باشد. در غیر این صورت اصلاً و به‌هیچ‌عنوان پیشنهاد نمی‌شود که آن را خریداری کنید.

خرید آنلاین ظروف یک‌بارمصرف به قیمت کارخانه

ظروف یک‌بارمصرف نیز یکی از محصولاتی هستند که هم در شرکت‌ها و هم در رستوران‌ها و مراکز عرضه اغذیه مورداستفاده قرار می‌گیرند. قیمت‌های گوناگونی دارند، در حجم‌ها و اندازه‌های مختلفی هم به فروش می‌رسند. اما مشکل اینجاست که باکیفیت‌های گوناگونی تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها از الیاف قابل بازیافت، برخی دارای تحمل دما و تعدادی نیز برای غذاهای سرد مورداستفاده قرار می‌گیرند. باید بدانید که این محصولات نیز تاریخ انقضاء دارند.

روی آن‌ها درصورتی‌که توسط کارخانه معتبری تولید شده باشند نشان استاندارد درج شده و همین‌طور ممکن است برخی مدل‌ها در شرایط خوبی نگه‌داری و حتی بسته‌بندی نشده باشند. به‌هرحال خرید ظروف یک‌بارمصرف نیز از مراکز نامعتبر به‌خودی‌خود می‌تواند ریسک باشد. همین‌طور در نظر داشته باشید که این قیمت خرید از فروشگاه‌های اینترنتی امروزه بسیار ارزان‌تر است.

از کجا ظرف یک‌بارمصرف عمده بخریم؟

ظروف یکبار مصرف توسط متریال‌های فوم، پلاستیک و کاغذی تولید می‌شوند، هرکدام از آن‌ها به‌خودی‌خود مزایا و معایبی دارند. اما باید بدانید که مثلاً ظرف یک‌بارمصرف پلاستیکی در درجه‌بندی‌های گوناگونی عرضه می‌شود. لازم است که بسته‌بندی آن‌ها کاملاً وکیوم باشد. مدل‌های رنگی معمولاً آسیب بیشتری به محیط‌زیست و بدن انسان وارد می‌کنند.

مدل‌های بی‌کیفیت معمولاً قیمت پایین‌تری دارند. همین‌طور بسته‌بندی درستی نداشته و به‌صورت کلی به فروش می‌رسند و در نهایت ممکن است به‌صورت دستی وکیوم شوند. از فروشگاهی خریدی خود را انجام بدهید که اولاً امکان سفارش در هر حجمی را داشته، بتوانید به‌راحتی از طریق درگاه‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام دهید. همین‌طور به شما ضمانت اصالت کالا داده شود. بهتر است توضیحاتی در مورد تولیدکننده و نیز در دسترس قرار بگیرد تا شما با اطمینان بیشتری خرید کنید.

خرید ظرف و لیوان یک‌بارمصرف باکیفیت

قبل از خرید لیوان یک‌بارمصرف استاندارد و باکیفیت، پاکیزه و بهداشتی بودن بسته‌بندی آن‌ها اهمیت زیادی دارد. ضروری است که این محصولات حتماً دربسته بندی وکیوم عرضه شده و دارای تاریخ انقضاء و تولید و سری و پروانه ساخت روی بسته‌بندی باشند.

فروشگاه‌های اینترنتی همان‌طور که عرض کردیم امروزه بهترین مرجع برای استعلام قیمت و خرید هستند. هرکدام از آن‌ها قیمت محصولات را به‌صورت لیست درج می‌کنند. در فروش خود صادق‌تر هستند و در صورت بروز مشکل می‌توانید پیگیری‌های لازم را انجام دهید و حتی نسبت به بازپس‌گیری پولتان و بازگرداندن کالا اقدام کنید. زمانی که اقدام به خرید ظروف یک‌بارمصرف می‌کنید به حروف نوشته شده روی بدنه آن‌ها دقت کنید. حرف pp  روی این ظرف‌ها به معنای مقاومت در برابر نوشیدنی و غذای داغ است.

درصورتی‌که عبارت ps درج شده باشد معمولاً نمی‌توان از آن‌ها برای خوراکی‌های داغ استفاده کرد. در صورت استفاده خطرات زیادی برای شما در برخواهند داشت. همین‌طور خرید لیوان و ظرف یک‌بارمصرف پلاستیکی معمولاً از پلاستیک‌فروشی‌ها انجام می‌شود و همه آن‌ها قیمت یکسانی را در نظر می‌گیرند. پس خیلی نمی‌توان از آن‌ها انتظار قیمت پایین و تخفیف را داشت. برعکس فروشگاه‌های اینترنتی فضای رقابتی دارند و سعی می‌کنند نازل‌ترین قیمت را ارائه کنند.

سفارش و خرید کلی دستمال کاغذی باکیفیت

دقت فرمایید که ضروری است دستمال‌کاغذی‌ها بافت شفافی داشته و بر اساس استانداردهای بهداشتی طراحی و تولید شده باشند. بسیاری از شرکت‌ها حتی هیچ استراتژی و فرصتی برای بسته‌بندی این محصولات در نظر نمی‌گیرند. در نتیجه آن‌ها را خیلی بی‌کیفیت تولید می‌کنند. برندهای ناشناخته بیشتر این مشکل را دارند. از دستمال‌کاغذی‌هایی که توسط برندهای تازه‌کار تولید شده‌اند فراری باشید. دستمال‌کاغذی‌های  شکوه، سافتلن، تنو، پاپیا، بی تا و… می‌توانند جز بهترین گزینه‌ها برای انتخاب باشند. همین‌طور دستمال‌کاغذی‌ها باید به‌صورت ضد حساسیت، ضد آلرژی و با بافتی لطیف ساخته شده باشند.

دستمال‌های کاغذی دارای رنگ، بوی بد و بسته‌بندی نامناسب احتمالاً شما را درگیر بیماری و حساسیت خواهند کرد. دستمال‌کاغذی‌های باکیفیت بسته‌بندی‌های شیک و استانداردی دارند. البته خرید آن‌ها صرفاً محدود به شرکت‌ها نیست. داروخانه‌ها، فروشگاه، هایپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز از جمله مشتریان این محصول هستند. روی بسته‌بندی این کالاها علامت استاندارد، بهداشت و در برخی موارد تأییدیه ایزو نیز درج شده است. به دنبال این محصولات باشید. همواره از فروشنده‌ها لیست قیمت بخواهید. از سایتی خرید کنید که لیست قیمت به‌روزی را در دسترس قرار می‌دهد.

سفارش عمده مواد شوینده ظروف و سرویس بهداشتی

مواد شوینده نیز خود دسته‌بندی‌های مجزایی دارند. شامل سفیدکننده‌ها، شوینده‌های سطوح، لباس، دست و صورت و… می‌شوند. برندهای گوناگونی در ایران این محصولات را با استانداردهای گوناگونی تولید می‌کنند. هرکدام از این مواد شوینده ممکن است در یک رنج قیمت عرضه شده. قیمت آن‌ها نیز بستگی به نحوه تولید، مواد به‌کاررفته در ساخت، نام برند و همین‌طور حجم آن خواهد داشت.

در پروسه شستشو ۹۰ درصد نقش را مایع ظرف‌شویی یا لباسشویی ایفا می‌کند. بر خلاف روش‌های ماشینی شستشو با دست معمولاً باید با مواد شوینده باکیفیت‌تری انجام شود. چون خبری از دمای بالای آب در بیشتر شرایط نیست. حتی ممکن است مجبور به شستن ظرف در آب سرد شوید. در این صورت مایع موردنظر باید کیفیت و استانداردهای لازم را داشته باشد.

آلرژی‌زا بودن یا نبودن آن، عدم استفاده از فسفات و بوی بد مواد شوینده از جمله مشکلاتی است که احتمالاً شما در خریدهای عمده با آن مواجه شده باشید. در خرید عمده چند فاکتور بسیار مهم است، اول این که کالا با قیمت مناسبی به شما عرضه شود، دوم این که برند تولیدکننده آن معتبر و شناخته شده بوده و سوم این که محصول تاریخ انقضاء نسبتاً طولانی داشته باشد. تاریخ انقضاء در خریدهای عمده اهمیت ویژه‌ای دارد. چون در برخی شرایط به طور مثال خریدهای فروشگاهی شما نمی‌دانید که چه زمانی ممکن است مواد شوینده به فروش برسد.

سؤالات رایج خرید عمده مایع‌های شوینده

اولین موضوعی که باید در هنگام خرید مواد شوینده در نظر داشته باشید سفارش نمونه‌هایی است که آسیب کمتری به پوست وارد می‌کنند. پس از آن اگر خرید عمده برای شرکت انجام می‌دهید بهتر است سفارش فروشگاهی انجام شود که به شما فاکتور با مهر رسمی ارائه می‌دهد. امکان سفارش سریع وجود داشته و همین‌طور پشتیبانی نیز پاسخگوی پرسش‌های شما باشد.

به‌هرحال ممکن است محصولی را بخواهید که در فروشگاه در دسترس نباشد. در این صورت می‌بایست با پشتیبانی فروش تماس گرفته و از آن‌ها بخواهید در صورت امکان محصول را تهیه کنند. همین‌طور امکان خرید آسان امروزه یکی از مهم‌ترین شروط در انتخاب یک فروشگاه و مرکز ارائه خدمات است، تفاوتی ندارد که قصد خرید شوینده‌ها، دستمال کاغذی و یا ظروف یک‌بارمصرف را دارید، وب‌سایت‌های فروشگاهی در حال حاضر این امکانات را در ابعاد وسیع‌تری به شما عرضه می‌کنند. مسئله امکان انتخاب چند محصول از چند برند و خرید با قیمت کم تر می‌تواند بهترین گزینه باشد.

به طور مثال برند تنو یکی از معتبرترین‌ها در زمینه عرضه دستمال کاغذی است. این شرکت مدل‌های مختلف اقتصادی و نمونه‌های ۲۵۰ برگ را عرضه می‌کند. سری دستمال‌های کاغذی اقتصادی مناسب رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، مراکز خرید، شرکت‌ها، دفاتر و… هستند. بسته بندی سبک‌تری دارند و عموما قیمتشان پایین تر است.

بهترین روش خرید انواع مایع دستشویی و ظرف‌شویی

همان‌طور که قبلاً هم عنوان کردیم بهترین روش خرید در حال حاضر برای هر محصولی، سفارش به‌صورت اینترنتی می‌باشد. می‌توانید در کمترین زمان ممکن استعلام قیمت بگیرید. حتی مراجعه حضوری نداشته و در دوران بیماری کووید ۱۹ این کار را بدون این که از خانه خارج شوید انجام دهید. دستمال‌های کاغذی بهترین نمونه‌ها برای حفظ نظافت شخصی و پاکیزگی هستند. آن‌ها در طیف‌های مختلف کاربرد و استاندارد تولید می‌شوند. سایزبندی‌های گوناگونی دارند و حتی تعداد لایه‌های آن‌ها نیز قابل انتخاب است. در کنار آن مسئله خرید و انتخاب مواد شوینده و بهداشتی نیز معمولاً باید برای شرکت‌ها و استفاده‌های عمومی با رعایت اصل ارزان و باکیفیت بودن انجام شود. البته این دو اصل در ایران کمی با هم در تضاد هستند. مثلاً نمی‌توان انتظار قیمت ارزان و کیفیت بالا را داشت. البته قبل از این که فروشگاه‌های اینترنتی به میدان رقابت وارد شوند.

رز گل یکی از روش‌های برتر برای خرید عمده انواع لوازم شوینده، محصولات بهداشتی، دستمال کاغذی و همین‌طور ظروف یک‌بارمصرف استاندارد است.

جمع‌بندی

به‌راحتی و در چند قدم ساده می‌توانید: محصول را به سبد خرید اضافه کرده، با یک ثبت‌نام ساده و ثبت اطلاعات کاربری پرداخت هزینه را با تخفیفات ویژه انجام دهید. سرانجام تحویل نیز در کمترین زمان ممکن از طریق پست یا هر طریق دیگری که می‌خواهید در مدت‌زمان کوتاهی انجام خواهد شد.

در نهایت امروزه روش خرید هر محصولی به دو بخش اینترنتی و فیزیکی با مراجعه به فروشگاه‌ها و مراکز خرید انجام می‌شود. باتوجه‌به این که فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند بدون محدودیت قیمت محصولات خود را عرضه کنند و زیر نظر هیچ صنف خاصی قیمت‌گذاری آن‌ها کنترل نمی‌شود. در نتیجه دستشان برای ارائه تخفیفات ویژه نیز بازتر است. پس سود بیشتری از این روش خرید حاصل شما می‌شود و می‌توانید با نگرانی کمتری محصولات را انتخاب کنید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *