اخبار داغ

آغاز طرح سرشماری شناور های صیادی فاقد هویت در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی شیلات خوزستان، مدیر کل شیلات خوزستان، از آغاز طرح سرشماری شناور های صیادی فاقد هویت در خوزستان خبر داد. فتح اله ابوعلی، با اعلام این خبر گفت: پیرو دستور وزیر محترم جهاد کشاورزی و تاکید سازمان شیلات ایران مبنی بر سرشماری ملی شناور […]

اشتراک گذاری
20 دی 1400
40 بازدید
کد مطلب : 141037

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی شیلات خوزستان، مدیر کل شیلات خوزستان، از آغاز طرح سرشماری شناور های صیادی فاقد هویت در خوزستان خبر داد.

فتح اله ابوعلی، با اعلام این خبر گفت: پیرو دستور وزیر محترم جهاد کشاورزی و تاکید سازمان شیلات ایران مبنی بر سرشماری ملی شناور های صیادی فاقد هویت و غیر مجاز که هم اکنون در صید گاه ها و بنادر صیادی استان در حال فعالیت هستند، این طرح از امروز یکشنبه لغایت سه شنبه ۲۱دی در حال اجراست.

مدیر کل شیلات خوزستان در همین راستا افزود: برای این اقدام ۱۳ تیم اجرایی به ترتیب در شهرستان های خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر و هندیجان از شناور های مذکور آمارگیری خواهند نمود.

ابوعلی یادآور شد: از تمامی مالکان قایق های صیادی فاقد هویت درخواست همکاری داریم با مراجعه به بنادر صیادی شهرستان های اعلام شده ( نهر حد، بلامه و مچری اروند کنار، خور های گوبان و گوارین ابادان، چویبده، بندر صیادی ابوخضیر و خور دورق شادگان، بنادر امام خمینی (ره) و خورسمایلی ماهشهر، بحرکان و سجافی هندیجان) نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک هویتی این طرح اقدام نمایند.
وی تاکید کرد: مهلت پایان سرشماری به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۲۰۰۰۱۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *