اخبار داغ

تصادف بیش از ۵۰ خودرو در محور بهبهان – رامهرمز/ ۱۱ کشته تاکنون

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشته شدن ۱۱ نفر تاکنون بر اثر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو خبر داد. وی اظهار کرد: صبح امروز (۲۰ دی‌ماه) در تماس با سامانه ۱۱۵ خبر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو […]

اشتراک گذاری
20 دی 1400
110 بازدید
کد مطلب : 141011

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشته شدن ۱۱ نفر تاکنون بر اثر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو خبر داد.

وی اظهار کرد: صبح امروز (۲۰ دی‌ماه) در تماس با سامانه ۱۱۵ خبر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو در محور  بهبهان –رامهرمز ، بعد از پل مارون، نزدیک کردستان اطلاع‌رسانی شد. 

وی افزود: در پی این حادثه چهار خودرو در آتش سوختند. تاکنون این حادثه ۱۱ کشته داشته است. 

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه این حادثه به علت مه‌آلودگی رخ داده است، گفت: عملیات امدادرسانی توسط اورژانس بهبهان در حال انجام است  و نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز  در حال آماده‌باش هستند. خبرها حاکی از آتش‌سوزی شدید و مجروحیت سرنشینان خودروها است. 

سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص جزئیات تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در بهبهان اظهار کرد: حدود ساعت ۷:۴۰ امروز (۲۰ دی‌ماه) خبر تصادف در کیلومتر ۱۰ محور بهبهان – اهواز، اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: این حادثه در دو لاین مخالف رخ داده است؛ در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد کرده‌اند که تصادف این خودروها خسارتی بود.در لاین مخالف در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو با هم تصادف کرده‌اند که در پی این حادثه سه دستگاه خودرو دچار حریق شدند و در یکی از این خودروها یک خانواده سه نفره  و یکی از سرنشینان یکی دیگر از خودروها در صحنه فوت کردند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تاکنون ۱۱ نفر فوت کرده‌اند. نیروهای اورژانس و هلال احمر نیز مصدومان را به بیمارستان‌ها اعزام کردند بنابراین فعلا آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست و در حال بررسی این موضوع هستیم.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۰۲۰۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *