اخبار داغ

جام قهرمانی به نیشکر دهخدا رسید

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز در پایان سومین دوره لیگ فوتسال نیشکر ویژه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛جام قهرمانی به نیشکر دهخدا رسید تیم فوتسال کشت و صنعت دهخدا فاتح جام سومین دوره لیگ فوتسال نیشکر شد و نیشکر سلمان فارسی نیز به مقام نایب قهرمانی رسید. به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر […]

اشتراک گذاری
14 دی 1400
74 بازدید
کد مطلب : 140770

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز در پایان سومین دوره لیگ فوتسال نیشکر ویژه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛جام قهرمانی به نیشکر دهخدا رسید

تیم فوتسال کشت و صنعت دهخدا فاتح جام سومین دوره لیگ فوتسال نیشکر شد و نیشکر سلمان فارسی نیز به مقام نایب قهرمانی رسید.

به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مسابقات ویژه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از مهرماه سال جاری با حضور ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار شد و امروز یکشنبه (۱۲ دی ماه) با برگزاری فینال به پایان رسید و از برگزیدگان تقدیر شد.

در مراسم اهدای مدال قهرمانی، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیران عامل شرکتهای سدادفام نیشکر و خمیرمایه و الکل رازی، مدیران‌عامل کشت و صنعت‌های دهخدا، دعبل خزاعی و سلمان فارسی و موسسه تحقیقات و آموزش نیشکر حضور پیدا کردند و از تیم‌های برگزیده تقدیر نمودند.

بیژن خراسانی نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور، غفاری رئیس هیات ورزش کارگری خوزستان و رضا باقری رئیس هیات ورزش همگانی استان از مهمانان ویژه مسابقه فینال سومین دوره لیگ نیشکر بودند.

فینال سومین دوره لیگ فوتسال نیشکر بین تیم‌های دعبل خزاعی و دهخدا برگزار شد و در نهایت، تیم فوتسال دهخدا با تک گل مهاجم این تیم، جام قهرمانی را از آن خود کرد.

در این دوره از مسابقات، تیم نیشکر دعبل خزاعی به مقام سوم دست یافت و محمد حسین شیخانی از نیشکر فارابی نیز با ۲۲ گل زده به عنوان آقای گل شناخته شد.

جام اخلاق لیگ نیشکر به شرکت راصد صنعت توسعه تعلق گرفت و کاپ تیم توسعه یافته به شرکت آبان بسپار توسعه و کاپ تیم سخت‌کوش نیز به موسسه تحقیقات و آموزش نیشکر رسید.
کد خبر:۱۴۰۰۷۱۰۱۰۱۴۰۰۵۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *