اخبار داغ

پیام رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هوژخبر، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان طی پیامی دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است : بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن […]

اشتراک گذاری
13 دی 1400
42 بازدید
کد مطلب : 140696

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هوژخبر، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان طی پیامی دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است :

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

امسال سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس همزمان شده است، کسانی که افتخارشان این بود که حضرت صدیقه کبری همیشه در یاد آنها حضور داشت.

سردار شهید سلیمانی عمری را صرف مجاهدت در راه حفظ امنیت و یکپارچگی ایران اسلامی کرد و امنیت امروز کشور در یکی از مهم‌ترین نقاط جهان مدیون زحمات و مجاهدت‌های ایشان است؛ بدون شک ملت عزیز ایران، قدردان مجاهدت های آن شهید بزرگ بوده و خواهد بود و بنا بر فرمایش امام راحل (ره) که فرمودند:«اگر ما را صد بار بکشند و زنده شویم دست از مبارزه با آمریکا بر نمیداریم» با جهاد خود در زمینه های مختلف، راه مبارزه و فتح را ادامه خواهد داد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آن شهید دلاور و عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، ادامه‌دادن راه حاج قاسم سلیمانی در هر موقعیت و عرصه‌ای را بر خود وظیفه و لازم می‌دانیم.

آرش آقاپور زنگنه
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۱۲۰۰۴۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *