اخبار داغ

متخلفان کشتار پرندگان ایلامی در شوش بازداشت شدند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، رییس اداره پارک ملی کرخه از شناسایی و دستگیری متخلفان کشتار پرندگان استان ایلام در جاده شوش به اهواز خبر داد. محمد الوندی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی و همیاران محیط زیست مبنی بر صید و شکار و […]

اشتراک گذاری
13 دی 1400
119 بازدید
کد مطلب : 140692

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، رییس اداره پارک ملی کرخه از شناسایی و دستگیری متخلفان کشتار پرندگان استان ایلام در جاده شوش به اهواز خبر داد.

محمد الوندی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی و همیاران محیط زیست مبنی بر صید و شکار و کشتار پرنده‌ها به روش‌های غیر متعارف و به صورت جرگه در نیزارها و زهکش های حوزه استان ایلام و انتقال به اهواز، مأموران یگان پارک ملی کرخه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران یگان پارک ملی کرخه با کار اطلاعاتی و کمک همیاران، خودروی متخلفان را شناسایی و پس از ساعتی کمین و پایش جاده شوش به اهواز در حوزه بخش شاوور شهرستان کرخه، خودروی مذکور مشاهده و برای توقف آن اقدام کردند اما راننده بدون توجه به دستور ایست متواری شد.

رئیس اداره پارک ملی کرخه بیان کرد: پس از طی مسافتی با تیراندازی هوایی از سوی مأموران نیز متخلفان، خودرو و ادوات جرم را رها کرده و متواری شدند و پس از گذشتن ساعاتی راننده خودروی مذکور با مراجعه به پاسگاه منطقه خود را معرفی کرد.

الوندی با بیان اینکه از خودروی مذکور لاشه تعداد ۸۰۰ قطعه پرنده از گونه‌های گنجشک، سار، دم جنبانک و تعداد ۳ رشته تور پرنده گیری کشف و ضبط شده گفت: خودروی توقیفی با دستور قضائی به اداره کرخه منتقل و پرونده تحویل مقام قضائی شد.


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۱۲۰۰۵۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *