اخبار داغ

حضور بسیجیان پرشور در مصلای نماز جمعه و گلزار شهدای اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، صبح روز پنج شنبه “روز بصیرت” و حماسه بیداری و بصیرت ملت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان با حضور مردم و مسئولین استان برگزار شد . در این مراسم بسیجیان و کارکنان سازمان […]

اشتراک گذاری
10 دی 1400
55 بازدید
کد مطلب : 140534

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، صبح روز پنج شنبه “روز بصیرت” و حماسه بیداری و بصیرت ملت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان با حضور مردم و مسئولین استان برگزار شد . در این مراسم بسیجیان و کارکنان سازمان تامین اجتماعی با حضور در مصلای مهدیه نماز جمعه اهواز با مقام ولایت تجدید میثاق کردند . بسیجیان مدیریت درمان خوزستان نیز با حضور در مصلای مهدیه اهواز با برپا کردن ایستگاه سلامت به غربالگری قند ، فشار و اکسیژن خون مراجعین پرداختند .

عصر روز پنجشنبه نیز بسیجیان و کارکنان سازمان تامین اجتماعی در پیاده روی خانوادگی کارگران که به همت اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود ، به همراه خانواده های خود شرکت کردند . سپس در مراسم سالگرد سردرا شهید حاج “حمید تقوی فر” که در گلزار شهدای اهواز برگزار شد، حضور یافتند .


کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۰۱۰۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *