اخبار داغ

مصاحبه با معاونت حقوقی و نماینده تام الاختیار پتروشیمی کیمیای اندیمشک به مناسبت روز صنعت پتروشیمی

به مناسبت ۸دی روز صنعت پتروشیمی مصاحبه ای با معاونت حقوقیشرکت پتروشیمی کیمیا اندیمشک ، جناب آقای جودکی داشتیم که ایشان ضمن معرفی خود ، توضیحاتی را در مورد روند آماده سازی و وضعیت فعلی  این پروژه در اختیار خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز قرار دادند. با سلام و تبریک روز صنعت  پتروشیمی به شما […]

اشتراک گذاری
07 دی 1400
118 بازدید
کد مطلب : 140387

به مناسبت ۸دی روز صنعت پتروشیمی مصاحبه ای با معاونت حقوقی
شرکت پتروشیمی کیمیا اندیمشک ، جناب آقای جودکی داشتیم که ایشان ضمن معرفی خود ، توضیحاتی را در مورد روند آماده سازی و وضعیت فعلی  این پروژه در اختیار خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز قرار دادند.


با سلام و تبریک روز صنعت  پتروشیمی به شما و همه همکاران شاغل در صنعت پتروشیمی – احد جودکی هستم  متولد ۱۳۶۳ به عنوان معاونت حقوقی و نماینده تام الاختیار مدیر عامل. در حال انجام وظیفه هستم.
معرفی پروژه: پروژه احداث و بهره برداری از مجموعه پتروشیمی کیمیای اندیمشک با پیگیری های جناب دکتر فریدون حسنوند نماینده مردم شریف اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به وسیله شرکت تدبیر رویان صنعت با مدیریت جناب آقای دکتر جواد ماژین شروع به فعالیت کرده و پیش بینی میشود تا اواخر سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده و با جذب صدها نفر از جوانان اندیمشکی قدمی بزرگ در مسیر اشتغال فرزندان اندیمشک بردارد.
چشم انداز ها: با توجه به استفاده و جذب مجرب ترین نیرو های فنی و مشارک بخش خصوصی پروژه شروع به فعالیت کرده و تا پاین سال ۱۴۰۱ به سود دهی و تولید  و صاردات خواهد رسید. کار هایی که در ماه های گذشته در مجوعه انجام شده انصافا کار های بزگی است که در این پتروشیمی انجام شده و در کلیه بخش ها مطابق با بالاترین استاندارد ها و لیسانس های دنیا بوده است.
پیش بینی میشود در این مدت ضمینه جذب و اشتغال جوانان شهرستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده و گامی استوار در مسیر توسعه شهرستان برداشته شود.
موانع:با توجه به مشکلات مالی پیش آمده و عدم نقدینگی مناسب پروژه با حرکت کند در حال انجام است و با حداقل ظرفیت در حال فعالیت است که توجه ویژه مسئولین به این پروژه که از پروژه ای ملی است احساس میشود.
یکی از دغدغه های ما پرداخت حقوق معوق پرسنل و پیمانکاران های فعال در شرکت است.
با راهکار های و سیاست های اخذ شده امیدواریم این بدهی ها و معوقات تا پایان سال به صفر رسد.
حرف پایانی:ضمن تشکر ازپیگیری های مستمر و پایدار جناب دکتر فریدون حسنوند و جناب دکتر جواد ماژین در جهت سرعت بخشی به پیشرفت پروژه.امیدوارم با یاری خدا و با همدلی و تلاش یکایک کارکنان پتروشیمی اندیمشک بتوانیم به پیشرفت مستمر و پایدار در محیطی شاد توفیق یابیم.

کدخبر:۱۴۰۰۷۰۲۱۰۰۷۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *