اخبار داغ

توضیحات روابط عمومی فرمانداری اهواز در خصوص درگیری به علت اختلافات ملکی در روستای مکسر بخش اسماعیلیه

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز روز سه شنبه در خصوص درگیری ۲ طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در این اطلاعیه آمده است: روز یکشنبه پنجم دیماه، ۲ طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه اهواز به علت […]

اشتراک گذاری
07 دی 1400
74 بازدید
کد مطلب : 140370

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز روز سه شنبه در خصوص درگیری ۲ طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در این اطلاعیه آمده است: روز یکشنبه پنجم دیماه، ۲ طایفه در روستای مکسر بخش اسماعیلیه اهواز به علت اختلافات ملکی با هم درگیر شدند، که منجر به قتل ۲ نفر و مجروح شدن سه نفر شد.

پرونده این درگیری و برخورد با عاملان از طریق مبادی قانونی در حال پیگیری و رسیدگی است و با عاملان و مجرمان این درگیری برخورد قانونی می شود.

امنیت در روستای مکسر و مسیر ارتباطی در این بخش برقرار بوده، وضعیت عادی است و شایعات منتشر شده در خصوص این درگیری کذب هستند.

شایعات منتشر شده در خصوص درگیری مردم با ماموران صحت ندارد و کذب بوده و با افرادی که به نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و شایعه پراکنی در این خصوص اقدام کنند، برخورد قانونی می شود.

کد خبر: ۱۴۰۰۱۰۰۷۰۰۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *